Makijażowa paczka od Delia Cosmetics

21:25:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Witajcie!
Jakiś czas temu otrzymałam od Delia Cosmetics box pełen cudowności do makijażu. Dziś przyszedł czas na recenzję. Zapraszam!


Kilka rzeczy bardzo przypadło mi do gustu, jednak jest tu też parę kosmetyków które oddałam znajomym, ponieważ to nie moje kolory.

Matowy puder prasowany



Puder znajduje się w czarnym, plastikowym opakowaniu, posiada lusterko oraz gąbeczkę. Dzięki temu mogę używać go w każdym miejscu. Numer 01 to najjaśniejszy odcień ze wszystkich dostępnych. Kolor bardzo mi odpowiada. Pudru używam głównie do drobnych poprawek makijażu lub gdy pod koniec dnia moja cera mocno się świeci. Wtedy efekt matu jest dla mnie całkiem zadowalający.

Lakier do paznokci Galaxy


Lakier oddałam mamie, ponieważ to nie mój kolor. Jego trwałość jest całkiem fajna, ponieważ wytrzymuje na paznokciach ok 3 dni. Metaliczne wykończenie z drobinkami złota idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjścia.

Róż do policzków




Róż do policzków to kosmetyk, którego za często nie używam. Jednak jak już go dostałam to parę razy po niego sięgnęłam i jestem z niego całkiem zadowolona. Trzy odcienie, które mamy do wyboru ładnie się razem komponują, a trwałość kosmetyku jest jak najbardziej na tak.

Mascara New Look, kredka do powiek

 

Zarówno tusz jak i kredka są w kolorze czarnym. Tusz świetnie podkręca rzęsy nie sklejając ich. Kredka jest trochę twarda, ale wystarczy troszkę ocieplić ją w dłoniach i już ładnie sunie po powiece. Jak na kredkę to utrzymuje się na niej całkiem długo.

Cienie do powiek







Cienie do powiek, które otrzymałam mają odpowiednio numery: 08, 10, 11, 18. Kolory są bardzo ciekawe, jednak nie dla mnie :/ Niebieski to nie mój kolor, więc cienie pewnie trafią w czyjeś ręce.

Pomadka matowa metaliczna

 


Pomadka o numerze 106 bardzo przypadła mi do gustu. Daje świetne, metaliczne wykończenie, bardzo długo utrzymuje się na ustach i nie wysusza ich.

Podkłady rozświetlająco-nawilżające



Podkłady o numerach: 11 i 12 są naprawdę godne polecenia! Jak na razie używałam tylko nr 11, ponieważ jest jaśniejszy i bardziej odpowiada mojej karnacji. Jednak myślę że 12 będzie dobra na lato. Podkład świetnie matuje, nie tworząc przy tym efektu maski. Troszkę podkreśla skórki, jednak wcześniej wystarczy porządnie nawilżyć cerę i problem z głowy. Jego trwałość naprawdę mnie zaskoczyła, ponieważ dawał radę przez cały dzień. Jeśli chodzi o efekt rozświetlenia to nic takiego nie zauważyłam.


Jeśli któryś z produktów Was zainteresował to zachęcam do odwiedzenia strony Delia Cosmetics KLIK. Mają naprawdę dobre kosmetyki w przystępnych cenach :)

10 komentarzy:

  1. Lubię sięgać po podkład i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie podkład chyba jest najlepszy z całej tej paczki :D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego podkładu, a lakier ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże do policzków z Delii lubię:) mam też dwa cienie, jeden świetnie sprawdza się także jako rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno już nie używałam kosmetyków Delia, ale cienie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delia ostatnio wprowadziła bardzo dużo nowości, więc warto coś wypróbować :D

      Usuń
  5. hello,
    i'm a new follower of your amazing blog, can you follow mine on my blog?
    thanks and compliments! TIZIANA
    https://amoriemeraviglie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam metaliczne wykończenie w tej pomadce:)

    OdpowiedzUsuń