Intesnsywne odżywienie włosów z masłem Shea, Equilibra

20:17:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Kosmetyki firmy Equilibra są pewnie większości z Was bardzo dobrze znane. Ja jak na razie znam je tylko od strony pielęgnacji włosów. Miałam już okazje testować prawie ich wszystkie linie do pielęgnacji włosów, a dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnej nowości. Tym razem przedstawię Wam zestaw składający się z szamponu i odżywki intensywnie odżywiających z masłem shea.


Firma Equilibra ma do zaoferowania wiele linii do pielęgnacji włosów:
* nawilżającą z aloesem i pokrzywą (recenzja)
* restrukturyzującą (recenzja)
* ochronną z olejkiem arganowym (recenzja)
* aloesową (recenzja)
* do włosów farbowanych
* odżywczą z masłem Shea


Co zawiera linia z masłem Shea?
► 98% składników pochodzenia roślinnego
► Masło Shea: odżywia, chroni i nawilża
► Ekstrakt z liści orzecha włoskiego: utrzymuje zdrowe i lśniące włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę 
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają 
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza


Od producenta:

Szampon do włosów

Szampon intensywnie nawilżający z masłem Shea szczególnie polecany jest dla osób o włosach zniszczonych, suchych i pozbawionych blasku. Dodatek masła Shea odżywia i chroni włosy, nie powodując ich wysuszenia. 
Ekstrakt z liści orzecha dodatkowo sprawia, że włosy są zdrowe i lśniące. Kosmetyk jest również przyjazny dla skóry głowy zapewniając jej równowagę. W szamponie obecne są także proteiny pszeniczne, ekstrakt z siemienia lnianego oraz gliceryna roślinna. Za delikatne właściwości oczyszczające odpowiadają surfaktanty pozyskiwane z roślin.


Odżywka do włosów
Odżywka intensywnie odżywiająca z masłem Shea to wspaniała propozycja do włosów pozbawionych blasku, suchych i zniszczonych. Masło Shea zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, ochronę i odżywienie włosów na całej ich długości. Dzięki zawartym w formule substancjom pozyskanym z olejków roślinnych, odżywka ułatwia rozczesanie włosów po umyciu oraz nadaje włosom wyjątkową miękkość. Ekstraktowi z liści orzecha włosy zawdzięczają zdrowy wygląd i piękny połysk. Formuła odżywki zawiera również ekstrakt z siemienia lnianego, który ma właściwości wzmacniające i odżywiające oraz glicerynę roślinną, która również wzmacnia, a dodatkowo wygładza, zapewnia miękkość i nadaję włosom blasku.

Moja opinia:

 



Szampon znajduje się w 250ml opakowaniu. Ma on prawie przezroczysty kolor, a jego konsystencja jest jak na moje oko troszkę za rzadka. Z tego względu szampon jest średnio wydajny. Jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo słodki, słodszy niż wersja z olejkiem arganowym. Jednak dla mnie jest on bardzo przyjemny :) Szampon bardzo delikatnie się pieni i dobrze myje włosy. Po jego użyciu są świetnie oczyszczone i odżywione. Jednak mam wrażenie że troszkę się puszą :/




Odżywki do włosów Equilibra należą do moich ulubieńców. Bardzo lubię ich efekt końcowy. Odżywka z masłem shea sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Kosmetyk znajduje się w 200ml tubce. Ma świetną, kremową konsystencję przez co bardzo łatwo położyć ją na mokre włosy. Jej zapach jest identyczny jak w przypadku szamponu - słodki i cukierkowy. Działanie uważam za świetnie. Super wygładza, nawilża i odżywia włosy. Po jej użyciu nie puszą się i nie plączą.


Szampon do włosów 250ml/19,99zł KLIK
Odżywka do włosów 200ml/21,99zł KLIK

Używacie kosmetyków tej firmy?

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam szampony Equilibra, za to odżywki mi trochę obciążają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie własnie odżywki sprawdzają się świetnie i nie obciążają :)

      Usuń
  2. Raczej nie dla mnie, moje włosy wszystko obciąża :/ Na szczęście są bardzo niewymagające, czasem funduję im przed myciem większa dawkę jakiejś maski, po myciu już nic nie nakładam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku odżywka nie obciążała mi włosów. Warto jej spróbować :)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze nic do włosów tej marki, ale planuję to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najlepiej wspominam serię restrukturyzującą ale tak naprawdę każda się u mnie sprawdziła :)

      Usuń
  4. marka sama w sobie bardzo mnie ciekawi, w zasadzie każda seria mnie interesuje, póki co mam ich krem pod oczy, ale mam ochotę na więcej kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jak narazie testowałam tylko produkty do włosów ale mam dużą ochotę na ich peeling do ciała :D

      Usuń