Denko#lipiec

18:14:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej!
Dużymi krokami zbliża się koniec miesiąca, a co za tym idzie zbliża się i denko :)



1. Żel pod prysznic róża&jedwab, Soraya - Żel kupiłam bardzo dawno, ostatnio przy porządkach znalazłam go gdzieś upchniętego. Mył całkiem fajnie, tylko zapach nie bardzo przypadł mi do gustu ;/

2. Żel pod prysznic, Isana - Żel o zapachu czarnej porzeczki umilał mi wieczorne prysznice. Jak najbardziej polecam, bardzo tani i wydajny.

3. Żel pod prysznic, Avon - Żel o zapachu egzotycznych owoców, bardzo wydajny, ładny zapach.



4. Balsam do ciała, Neutrogena - Świetny! Mój ulubieniec. Sądziłam, że zostawię go sobie na zimę lecz sprawdził się świetnie w te letnie, upalne dni. Koił moją suchą skórę, świetnie ją nawilżył i pozostawił na niej delikatny, kremowy aromat.

5. Balsam do ciała, Drops - Balsam o zapachu kwiatu herbaty. Pięknie pachniał, bardzo szybko się wchłaniał. Lubię to :D



6. Peeling myjący, Farmona - Kocham go! Za niesamowity zapach przypominający mambę malinową, za działanie, za cenę - za wszystko!

7. Peeling solny mango&liczi, Mariza - recenzja KLIK



8. Szampon "regeneracja", Pilomax - recenzja KLIK

9. Antyperspirant, Concertino - Na lato świetny:)


10. Kohl w paście, E-zebra - Kohl sprawdzał się u mnie całkiem dobrze ale gdy parę dni temu przeczytałam w internecie, że właśnie takie kohle sprowadzane z Indii zawierają bardzo dużo ołowiu który jest bardzo niebezpieczny dla naszego zdrowia trafił od razu do denka:/


11. Oczyszczające płatki do twarzy, Tami - Super produkt! Płatki były delikatnie nasączone, ślicznie pachniały i ładnie oczyszczały twarz z np. podkładu czy pudru. 

12. Tonik do skóry z niedoskonałościami, Nivea - Często do niego wracam, dobrze działa na mojej cerze i ma piękny zapach :)

13. Żel z peelingiem oczyszczający pory, Ziaja - Dzięki delikatnym drobinkom nie podrażnił mojej cery, pięknie pachniał. 

14. Krem do twarzy, Pose - recenzja KLIK


I to by było na tyle :p Coś was zaciekawiło?


7 komentarzy:

  1. Świetnie Ci poszło, gratulacje. Balsam drops mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat trafiłam na ogromną promocję, bo balsam kosztował coś ok 5zł, a normalnie jest o wiele droższy ale warto :)

      Usuń
  2. Oprócz szamponu z Pilomaxu i kremu z Pose nie miałam nic;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko, chyba nie miałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :) Miałam ten krem od Pose i u mnie sprawdził się dość kiepsko jak na cenę.

    OdpowiedzUsuń