Denko#czerwiec

12:20:00 Szafa Zapachów 7 Comments


Witajcie!
Ostatni tydzień spędziłam w Trójmieście. Co prawda pogoda była kiepska ale to i tak lepsze od siedzenia w domu :)


Troszkę was ostatnio zaniedbałam, więc na dzisiaj przygotowałam czerwcowe denko :)


Włosy



1. Szampon z odżywką, Nivea - Bardzo ładnie pachniał, świetnie mył włosy, pozostawiał je miękkie i lśniące :)

2. Szampon z odżywką, Pantene - Mój numer 1 wśród szamponów.Przepięknie pachnie, świetnie myje, jest bardzo wydajny.

3. Mini Head&Shoulders - Drugi z moich ulubionych szamponów.Zapach bardzo orzeźwiający, bardzo wydajny i świetnie myje :)

Twarz

4. Nawilżający krem do twarzy, Zinalfat - Krem dostałam od kosmetyczki po zabiegu kawitacyjnym, który jest polecany do stosowania nie dłużej niż 4-5 dni po zabiegach kosmetycznych. Świetnie nawilżył mi moją wysuszoną skórę.

5. Ujędrniające serum do szyi i dekoltu ze śródziemnomorską oliwą z oliwek - Jakichś świetnych efektów nie zauważyłam, zwykły bubel. Jedyny plus to piękny zapach.

6. Płyn micelarny, Garnier - Najlepszy z najlepszych! Uwielbiam go, świetnie sobie radzi ze zmyciem nawet najmocniejszego makijażu.

Ciało 

7. Krem do depilacji, Veet - Ogólnie nie przepadam za takim rozwiązaniem depilacji ale muszę powiedzieć, że jest to jak do tej pory najlepszy krem do depilacji jaki używałam. Niestety jego największym minusem jest kompletna niewydajność. Taki krem starczył mi na ok 2,5 nogi ;p

8. Organiczny peeling kokosowy, Nacomi - recenzja KLIK

9. Krem Dove - Jest to mała pojemność,bo 30ml, więc nosiłam go zawsze w torebce. Sprawdzał się świetnie do dłoni i ciała.

10. Balsam do ciała, Naturia - świetny na lato, lekka konsystencja, piękny, świeży zapach :)

Paznokcie

10. Zmywacz do paznokci - kupiony w jakimś kiosku, bardzo dobrze zmywał.

11. Krem do stóp, Avon - super na lato. Po jego regularnym stosowaniu moje stopu były mięciutkie w dotyku.

12. Zmywacz do paznokci, Isana - Bardzo dobry zmywacz w niskiej cenie :)

Zapach

13. Próbka perfum od Yodeyma Notion - zapach bardzo ładny, kobiecy, długo się utrzymuje.

A wam ile kosmetyków udało się zużyć w tym miesiącu ?


7 komentarzy:

  1. dokładnie ;)
    Lepiej wyjść z domu chociaż na chwilkę ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z denkowaniem poszło Ci o wiele lepiej niż mnie :) Też bardzo dobrze wspominam ten zmywacz z kiosku, pamiętam go jeszcze z dzieciństwa- dawał radę zmyć WSZYSTKO! :)

    www.mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling kokosowy. Jego zapach jest absolutnie zabójczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel z Garnier to moja nowa miłość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad polskim morzem nie byłam.... 9lat :( Nie wiem czy w tym roku uda mi się to nadrobić bo w wakacyjnych planach są inne wypady i nie wiem jak ogarnę finansowo, no ale.... za rok to już muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń