Denko#lipca oraz przegląd nowości

22:46:00 Szafa Zapachów 18 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na denko lipca oraz przegląd nowości kosmetycznych. No to zaczynajmy!


1. Odżywka do włosów suchych i zniszczonych, O'Herbal - odżywka miała piękny zapach i super działała na włosy

2. Szampon do włosów farbowanych, Syoss - szampon miał bardzo ładny, słodki zapach, dobrze mył i ładnie nawilżał włosy

3. Suchy szampon, Batiste - mój ulubieniec od lat <3 Niezawodny szampon, który w każdej sytuacji wspaniale odświeża włosy i pięknie unosi je u nasady


4. Żel pod prysznic Aloha Monoi, Avon - jeden z lepszych żeli które miałam okazję używać w ostatnim czasie. Jego zapach jest po prostu obłędny - kokosowy raj <3 Do tego kosmetyk super myje i świetnie odświeża

5. Żel pod prysznic jagodowa muffinka z wanilią, Isana - żel miał bardzo słodki zapach, jednak dzięki temu tworzył bardzo przytulną aurę podczas kąpieli. Dodatkowo ładnie się pienił i dobrze mył

6. Brzoskwiniowy żel pod prysznic, Chupa Chups - żel miał całkiem ładny zapach, jednak był niesamowicie rzadki i przez to kompletnie niewydajny

7. Szampon-żel pod prysznic Monoi - Yves Rocher - kocham ten żel za jego przepiękny, wakacyjny zapach <3 Wspaniale myje i odświeża skórę, natomiast jako szampon świetnie oczyszcza włosy i pozostawia je przepięknie pachnące na długi czas


8. Peeling do ciała Mango, Nacomi - peeling był fajnym zdzierakiem. Bardzo dobrze oczyszczał skórę i do tego pięknie pachniał mango

9. Peelingujący sorbet do ciała Ananas, Ziaja - peeling wspaniale wygładzał i oczyszczał skórę. Dodatkowo miał bardzo soczysty zapach ananasa, który był po prostu przepiękny. Recenzja KLIK


10. Oliwkowy krem do ciała, Avon - uwielbiam wracać do tego kremu co jakiś czas. Miał on niesamowicie delikatny zapach, szybko się wchłaniał i fajnie nawilżał

11. Mleczko do ciała brzoskwinia&anyż, Yves Rocher - mleczko miało przepiękny zapach i świetnie nawilżało skórę. Recenzja KLIK


12. Mydło w płynie Cherry Bomb, Avon - mydełko miało bardzo fajny świeży zapach i naprawdę dobrze myło i pielęgnowało dłonie

13. Płyn do kąpieli Luxury Florals, Avon - płyn miał przepiękny, elegancki zapach, robił mnóstwo piany i świetnie pielęgnował skórę


14. Pianka do golenia Sun Ozon, Isana - nie wiem które to już moje opakowanie, ale jeśli używacie pianek do golenia to koniecznie zaopatrzcie się w tą! Ma przecudny zapach, jest bardzo wydajna i śmiesznie tania (4zł)

15. Krem do opalania 30 SPF, Sun Ozon - krem pięknie pachniał i fajnie sprawdzał się na plaży


16. Woda różana, Make Me Bio - mam mieszane uczucia co do tego kosmetyku. Specjalnych efektów po jego stosowaniu nie zauważyłam, a do tego zapach tej wody średnio mi się poodbał :/

17. Płyn micelarny arbuz i woda cytrusowa, Bielenda - płyny świetnie się u mnie sprawdziły na wakacyjnych wyjazdach. Ich opakowania były bardzo poręczne. Płyny miały przyjemne, delikatne zapachy i super zmywały makijaż


18. Podkłady Selfie Time, Eveline - podkłady pięknie matowały i ładnie wtapiały się w cerę. Na pewno do nich wrócę <3

19. Matujący puder bambusowy, Lovely - puder określiłabym zwykłym przeciętniakiem, delikatnie niwelował świecącą się buzię, jednak bez jakichś świetnych efektów

20. Szminki, Avon, Lovely, Tisane, Bourjois - każda z nich straciła już swój termin ważności, jednak szczególnie za nimi nie przepadałam  


21. Próbki kosmetyków z kalendarza adwentowego, Vianek, Aloesove - krem do stóp sprawdził się u mnie świetnie. Super nawilżał skórę stóp. Natomiast balsam do ciała był już bardzo przeciętny w działaniu. Żel do mycia twarzy przepięknie pachniał i świetnie mył buzię, natomiast szampon do włosów ładnie oczyszczał włosy i pięknie pachniał

22. Krem do rąk oliwka&bergamotka, Faberlic - krem miał cudowny, świeży zapach. Miał świetną konsystencję, pięknie rozsmarowywał się po dłoniach i niesamowicie je nawilżał


23. Próbki kremów do twarzy, Eveline, Ziaja, Optimals - kremy Eveline o zapachu kokosa miały bardzo lekką konsystencję i piękny zapach, a do tego świetnie nawilżały. Kremy Ziaja miały już nieco bogatszą konsystencję i super wygładzały buźkę. Próbka kremu od Oriflame fajnie nawilżyła moją twarz, a także ładnie ją wygładziła

24. Zestawy: domowy manicure oraz domowy pedicure, Perfecta - oba produkty składały się z peelingu oraz maski. Peelingi miały delikatne drobinki ścierające, super wygładziły dłonie i stopy. Następnie nałożone maski wspaniale nawilżyły i wygładziły moje suche dłonie i stopy. Dodatkowo kosmetyki miały śliczne, słodkie zapachy

25. Maska do włosów Awokado, Oriflame - maska miała przyjemny, delikatny zapach. Starczyła mi na 3 użycia, a więc był to świetny kosmetyk na krótki, wakacyjny wypad. Fajnie nawilżyła i wygładziła moje włosy


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz czas na przegląd nowości kosmetycznych!


W lipcu w Rossmannie było mnóstwo promocji, z których aż szkoda było nie skorzystać. Skusiłam się na:
- mydełko w kostce o zapachu pączków z lukrem,Luksja
- mydło w płynie o zapachu bawełny, Luksja
- gąbki do mycia twarzy z masłem Shea - jestem ich mega ciekawa
- krem pod oczy, AA
- odżywkę do włosów puszących się, Petal Fresh
- suchy szampon, Love Beauty and Planet
- odżywkę do włosów kolendra&imbir, L'Oreal Paris
- olejek do kąpieli, Bielenda - mój ulubieniec od lat <3
- piankę do golenia Sun Ozon, Isana


Moje drugie podejście do promocji w Rossmannie :D Tym razem kupiłam sobie mini płyn micelarny Isana, antyperspirant Lady Speed Stick oraz przepiękny zapach od Bruno Banani Daring Woman.


Z racji, że rzadko bywam w Lidlu, to będąc tam kupiłam sobie kilka nowości, które najmocniej mnie zainteresowały. Skusiłam się na trzy maseczki do twarzy: mango, kokos i banan. Dodatkowo do koszyka wrzuciłam mydełko w kostce o zapachu limonki i kokosa oraz mydełko w piance o zapachu egzotycznej papai.


W lipcu wpadłam też do Yves Rocher i zrobiłam małe zakupy. Uzupełniłam moje zapasy mojego ukochanego kosmetyku 2w1 szamponu i żelu pod prysznic, który był w zestawie z peelingiem do ciała. Dodatkowo do koszyka dorzuciłam kokosowe mydełko w kostce, a jako gratis dostałam łagodzącą wodę kwiatową z bławatka. 


Udało mi się też dostać do testów Wizaż. Dostałam do testów nowość, jaką jest szampon nawilżający od Bambino. Niedługo napiszę dla Was trochę na jego temat :D


Mniej kosmetycznymi zakupami w lipcu były świeczki na stronie kringle.pl. Skusiłam się na średni słoik pięknego zapachu Cheers, który już dla was recenzowałam KLIK. Dodatkowo kupiłam świeczki: Mango Nectar, Summerset, Agave Pastel, Desert Oud. Wszystkie zapachy są naprawdę piękne <3 


Na koniec chciałam się pochwalić moją wygraną na stronie DressCloud KLIK. Pisałam Wam już TUTAJ na temat tej platformy. Udało mi się wygrać zestaw kosmetyków firmy Amaderm, w skład którego weszły:
- balsam nawilżający
krem regenerująco-złuszczający do stóp, 
- krem nawilżająco-regenerujący do rąk, łokci i kolan
- nawilżający krem do twarzy


Coś Was zaciekawiło? 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe denko i zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego denka znam między innymi moją ukochaną wodę różaną, płyny micelarne z Bielendy i żele z Isany. Wszystko sprawdziło się super :D Podkład Selfie Time też bardzo miło wspominam. Przypomniałaś mi, że dawno nie miałam nic z Yves Rocher - muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ile tego ;) widzę wiele znajomych buteleczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ja to robię, ale zawsze tyle zużywam :D

      Usuń
  5. Z denka znam podkład eveline, ale nie podpasował mi zbytnio. Puder Lovely był przeciętny także zgadzam się z Twoją opinią. Z nowości znam maseczki Cien i jak an tą cenę są na prawdę ok. Mają ciekawą konsystencję i zapach - banan i kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa szamponu Bambino i czekam z niecierpliwością na recenzję ;-) Denko wspaniałe! Ja też bardzo lubię żele Senses z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam od czasu do czasu suchych szamponów Batiste.

    OdpowiedzUsuń