Serum do twarzy LIQ CC i LIQ CR

23:14:00 Szafa Zapachów 11 Comments

Hej kochani!
Firma Liqpharm jest mi od dawna znana, ale dopiero jakiś czas temu po raz pierwszy sięgnęłam po ich produkty. W moje ręce wpadło rozświetlające serum LIQ CC z wit C oraz serum na noc LIQ CR z retinolem. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam dalej!





LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST 
Serum rozświetlające z witaminą C - skóra normalna-mieszana


Serum LIQ CC Light dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia się skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witaminy C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej, niezjonizowanej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność.

Serum znajduje się w 30ml, ciemnej butelce. Posiada pipetę, która pobiera idealną ilość niezbędną do nałożenia go na twarz, szyję i dekolt. Kosmetyk jest kompletnie bezzapachowy. Serum z początku było praktycznie przeźroczyste, po czym po ok 2-3 miesiącach stosowania zmieniło kolor na jasnosłomkowy. Jest to zjawisko naturalne i nie ma czym się martwić. Powiem wam, że bardzo  polubiłam się z tym produktem. Serum stosowałam codziennie wieczorem pod krem. Kosmetyk miał świetną konsystencję, która nie była wcale tłusta. Serum bardzo szybko się wchłaniało i nie pozostawiało nieprzyjemnej powłoczki na buzi. Wspaniale odżywiało moją cerę. W niektórych miejscach na buzi zauważyłam znaczną poprawę kolorytu, drobne blizny po trądziku znacząco się rozjaśniły! 


LIQ CR Serum Night 0,3% Retinol SILK
Koncentrat intensywnie korygujący na noc



Serum LIQ CR koryguje niedoskonałości i pomaga zredukować bruzdy, zmarszczki oraz plamy starcze. Odpowiednie stężenie czystego Retinolu (0.3%) nie tylko ogranicza i spowalnia proces starzenia się skóry ale również, poprzez intensywny wpływ na syntezę kolagenu, poprawia widocznie jej elastyczność i napięcie. Obecność kwasu laktobionowego i witaminy E zapewnia optymalne funkcjonowanie bariery naskórkowej w trakcie kuracji Retinolem.

Serum tak jak jego poprzednik mieści się w 30ml buteleczce z czarnego szkła. Posiada wygodną pipetę, która idealnie dozuje kosmetyk. Tutaj serum przeznaczone jest do stosowania na noc z racji zawartości retinolu. Kosmetyk ma żółtą barwę i troszkę cięższą konsystencję od swojego poprzednika. Co prawda jest ona nadal lekka jednak bardziej oleista. Tak czy siak, serum szybko się wchłania i fajnie stosuje się je pod krem. Na samym początku stosowałam je tylko 2 razy w tygodniu, a potem tak jak zalecał producent zwiększyłam tą ilość do co drugiego dnia. Na samym początku jego stosowania moja cera trochę się zbuntowała. Sądzę, że serum było dla mnie trochę za mocne i po prostu podrażniło mnie. Jednak po jakimś czasie moja buzia przyzwyczaiła się do niego i pozytywne efekty zaczęły być już zauważalne. Kosmetyk ładnie napiął moją cerę, a także skutecznie złagodził wszelkie zmiany trądzikowe. Dodatkowo dał mi zastrzyk porządnego nawilżenia. Buzia stała się gładka i aksamitna w dotyku. Naprawdę jestem z niego zadowolona, ponieważ mało który kosmetyk potrafi zrobić takie cuda na buzi!



Każde z serum możecie zakupić m.in. w drogerii Super-Pharm, a także w drogeriach internetowych. Koszt jednej buteleczki to ok 60zł. 


Używałyście kiedyś kosmetyków tej firmy?

11 komentarzy: