Wakacyjne kosmetyki od Yves Rocher

21:48:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Hej kochani!
W upale, letnie dni uwielbiam używać kosmetyków o lekkich, owocowych zapachach. W ostatnim czasie na mojej wannie można znaleźć dwa żele pod prysznic firmy Yves Rocher o zapachach: brzoskwinia&anyż oraz mandarynka&cedr, a także mleczko do ciała brzoskwinia&anyż. Dziś czas na ich recenzję!


Żele pod prysznic brzoskwinia&anyż i mandarynka&cedr



Żele mieszczą się w 200ml buteleczkach. Super jest w nich to, że są przeźroczyste i widać ile dokładnie zostało nam kosmetyku. Każdy z nich ma jak dla mnie idealną konsystencję, która jest całkiem gęsta. Żele zyskują dzięki temu na wydajności. Kosmetyki mocno się pienią, bardzo ładnie myją i super wygładzają skórę. A ich zapachy to już po prostu bomba! Zapach brzoskwinia&anyż jest cudny. Niby brzoskwinia, ale w tle czuć jakiś ziołowy, bardzo delikatny aromat. Dla mnie coś pięknego. Natomiast mandarynka&cedr to zapach bardziej orzeźwiający. Super myć się nim z rana, ponieważ dodaje dużo energii na cały dzień. 



Mleczko do ciała brzoskwinia&anyż



Mleczko znajduje się w 200 ml opakowaniu. Ma bardzo fajną, rzadką konsystencję. Dzięki temu bardzo szybko się wchłania, a właśnie tego oczekuję od tego typu kosmetyków. Mleczko pozostawia skórę delikatnie nawilżoną, choć przyznam szczerze, że do mocno wysuszonej skóry bym go nie poleciła. Raczej spisze się ono do codziennej pielęgnacji niewymagającej skóry. Natomiast jeśli chodzi o zapach to jest on trochę intensywniejszy niż w przypadku żelu pod prysznic. Brzoskwinia z anyżem tworzą piękną, orzeźwiającą mieszankę i na długo pozostają na skórze.


Lubicie kosmetyki Yves Rocher?

4 komentarze:

  1. Nie miałam od nich już bardzo dawno niczego

    OdpowiedzUsuń
  2. Już bardzo dawno YR u mnie nie gościło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na wannie zawsze musi być żel pod prysznic tej firmy <3

      Usuń