Zapach szampana Cheers, Country Candle

20:01:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie w Nowym Roku!
Przygotowałam dziś dla Was recenzję wosku, który świetnie wpisał się w przywitanie Nowego Roku. Mowa tutaj o świeczce Cheers firmy Country Candle, która pachnie... no właśnie, czym? O tym dowiecie się dalej!

\
Od producenta:
Idealny na każdą okazję, a także bez okazji zapach szampana wzbogacony lekkimi cytrusowymi nutami. Stwórz niesamowity nastrój celebrując niezwykłe wydarzenia z zapachem Cheers od Country Candle!

Góra: szampan, winogrono, mrożone cytrusy, aldehydy


 morela, petitgrain, różowe Prosecco

 kremowe drzewo sandałowe, piżmo, czyste drewno, cukier




Moja opinia:
Świeczka naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła! Jej szata graficzna dużo nam mówi o samym zapachu, ponieważ patrząc na nią można się spodziewać iście szampańskiego aromatu. Nie ukrywam, że właśnie dlatego rozpaliłam ją w Sylwestra. Jak się u mnie sprawdziła? Zapach był przepiękny! Taki lekki, nieduszący, przy tym elegancki. Rzeczywiście miał w sobie coś wyniosłego, tworzył atmosferę idealną do świętowania. Zapach przypisałabym do świeżych. Dało się tam wyczuć lekko kwaśne nuty szampana pomieszane z cytrusami, taki orzeźwiający drink. Na długo po paleniu w mieszkaniu unosił się ten piękny, elegancki zapach, co jak na świeczkę jest świetnym osiągnięciem.



Dostępność:
Aktualnie w sklepie Goodies.pl dostępne są tylko woski, więc podaję do nich link: 40g/12zł GOODIES


6 komentarzy: