Maseczki Glow, Orientana

18:44:00 Szafa Zapachów 5 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu rozpływałam się tutaj nad złotą maską do twarzy od Orientany z serii Glow KLIK. Z czasem udało mi się przetestować i pozostałe, dwie maseczki z tej serii. Dziś zapraszam Was na ich recenzje!

Niebieska Hotunia


Naturalna, kremowa maseczka o szlachetnym, niebieskim kolorze, przeznaczona dla osób ze skórą tłustą, z tendencją do świecenia się. Dzięki połączeniu naturalnych składników maseczka doskonale ogranicza wydzielanie sebum, zmniejsza pory oraz matowi cerę. 

Maseczka w 30ml saszetce zachwyca swoim smerfowym, niebieskim kolorem. Zawiera subtelne, błyszczące drobinki, które pięknie mienią się na twarzy. Maska ma delikatny, kwiatowy zapach. Maseczkę zazwyczaj trzymałam ok 15 min, po czym ją zmywałam. Czasami było to trudne, maseczka nie chciała się dobrze zmyć i trzeba było mocno pocierać twarz. Jednak to jest jej jedyny minus, bo maska świetnie oczyszczała, wygładzała i matowiła cerę. Po jej użyciu cera była promienna i pięknie rozświetlona.

Różowa wiśnia


Naturalna, kremowa maseczka o harmonijnym, różowym kolorze, przeznaczona dla osób ze skórą wrażliwą, ze skłonnością do przesuszania się. Dzięki połączeniu naturalnych składników maseczka dogłębnie nawilża i odświeża skórę, zmniejszając zaczerwienienia i łagodząc podrażnienia.

Maseczka zachwyca pięknym, czerwonym kolorem. Nałożona na twarz pięknie się mieni i wygląda naprawdę luksusowo. Dodatkowo ma śliczny, wiśniowy zapach. Tak samo jak jej poprzedniczka troszkę ciężko się zmywa. Jednak po jej użyciu cera jest ładnie nawilżona i wygładzona. Lubiłam ją stosować po ciężkim dniu, lub gdy czułam że mam mocno przesuszoną cerę. Wtedy maska świetnie koiła i regenerowała, a także delikatnie rozświetlała.



Znacie te maseczki?

5 komentarzy: