Musy do mycia twarzy, LaQ

22:39:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję kultowych musów do mycia twarzy od LaQ. Moje są jeszcze w starych opakowaniach, jednak z tego co się orientuję ich składy i ogólne działania się nie zmieniły. 



Oczyszczający mus do mycia twarzy z węglem aktywnym


Głęboko oczyszczający mus do mycia twarzy dzięki zawartości węgla aktywnego, regulującego pracę gruczołów łojowych oraz oleju z nasion konopi siewnych, bogatego w przeciwzapalny kannabidiol (CBD), działa silnie detoksykująco i wspomaga walkę z niedoskonałościami skóry. Idealny do codziennej pielęgnacji cery problematycznej, szczególnie tłustej i mieszane.

Jakiś czas temu recenzowałam wersję pralinkową musów KLIK. Sprawdziła się ona u mnie świetnie. Jak było z tą trójką? Musy znajdują się w 100 ml opakowaniach. Czarna wersja przeznaczona jest do cery tłustej i trądzikowej, czyli można powiedzieć że jest to taka najlepsza wersja dla mnie. Mus miał wspaniałą konsystencję pianki, wydawało się że jest go niewiele jednak starczał naprawdę na długo. Na początku przesadzałam z ilością nakładaną na twarz, potem jednak nauczyłam się że nie ma co nakładać go za dużo. Nawet jego odrobina świetnie oczyszczała buzię i w kontakcie z wodą tworzyła lekką pianę. Mus miał bardzo delikatny zapach, ciężki do określenia. Tak naprawdę to był on najlżejszy i najmniej wyczuwalny spośród całej trójki. Mus łatwo się spłukiwał, był bardzo delikatny i nie podrażniał. Co najważniejsze nie wysuszał i nie ściągał skóry. Świetnie oczyszczał i wygładzał. Mój ulubieniec spośród całej trójki!

Nawilżający mus do mycia twarzy z masłem Shea 


Lekki mus do mycia twarzy zapewnia cerze delikatne oczyszczanie bez zaburzania jej naturalnego pH. Dzięki zawartości masła shea i wysokiej jakości gliceryny roślinnej usuwa zanieczyszczenia, pozostawiając skórę jedwabiście gładką i dobrze nawilżoną. Idealnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji cery normalnej, suchej i wrażliwej.
Efekt świeżej, oczyszczonej i gładkiej skóry.


Mus zachwycił mnie swoim pięknym, różowym kolorem. Miał śliczny, kwiatowo-owocowy zapach i świetną, lekką konsystencję. Bardzo ładnie domywał resztki z makijażu, pozostawiając cerę oczyszczoną i bardzo mocno nawilżoną. Lubiłam użyć go od czasu do czasu, ale nie codziennie. Mus dawał bardzo mocne uczucie nawilżenia do tego stopnia, że dla mojej tłustej cery ten efekt był chwilami za mocny. 

Peelingujący mus do mycia twarzy


Peelingujący mus do mycia twarzy z drobinkami mikrokorundu. Intensywnie złuszcza martwe komórki naskórka i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Systematycznie stosowany wyrównuje koloryt, dotlenia i pobudza mikrokrążenie, pozostawiając cerę gładką, nawilżoną i doskonale oczyszczoną.

Ten mus najbardziej mnie zaskoczył swoim działaniem spośród całej trójki. Wizualnie niczym się nie różnił od swoich poprzedników: konsystencja pianki, śliczny, tym razem żółty kolor. Dopiero podczas mycia nim twarzy poczułam niesamowicie mocne drobinki. Gołym okiem ich nie widać, jednak na twarzy bardzo mocno je czuć. Ten peelingujący mus był tak mocny, że czasami aż nie mogłam wytrzymać podczas jego używania. Jeszcze nigdy nie miałam tak mocnego peelingu! Jednak silne działanie dawało równie mocne efekty. Po jego regularnym stosowaniu raz w tygodniu, moja cera stała się niesamowicie gładka i pięknie oczyszczona. Do tego piękny, anansowy zapach znacznie umilał mi jego stosowanie. 


Jak widzicie każdy z musów inaczej się u mnie sprawdził, jednak każdy z nich czymś mnie zaskoczył, pozytywnie oczywiście :D Myślę, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Cena za takie jedno opakowanie to ok 15-20zł.

10 komentarzy:

  1. Często o nich czytam i po każdej recenzji mam coraz większą ochotę wypróbować jakiś wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten różowy i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają, już opakowania przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten nawilżający i oczyszczający, ale jednak wolę żele do mycia twrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czasami zmienić formułę kosmetyków do twarzy :D

      Usuń