Yves Rocher - Zimowa Szarlotka i Leśne Jagody

13:29:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Zima powoli nas opuszcza, a u mnie w łazience wciąż dominują zimowe klimaty. Jakiś czas temu trochę się obkupiłam w sklepie Yves Rocher i wzbogaciłam się o kilka zimowych kosmetyków. Dziś czas na ich recenzję.


Z niecierpliwością czekałam na zimową kolekcję kosmetyków Yves Rocher, bo często wypuszczają oni świetne produkty o cudnych zapachach. Tegoroczna edycja mnie zachwyciła, jednak może nie aż w 100%. Firma wypuściła kosmetyki w dwóch wariantach zapachowych: Zimową Szarlotkę oraz Leśne Jagody. Pierwszy zapach to jakaś petarda! Jest niesamowicie otulający, ciepły, pachnie świeżo upieczoną szarlotką z domieszką cynamonu i karmelu. Zużyłam już jedno opakowanie tego żelu pod prysznic, dokupiłam nawet drugie i chcę jeszcze więcej! Natomiast zapach Leśnych Jagód kompletnie nie pasuje mi do świątecznego i zimowego klimatu. Zapach w ogóle nie jest ciepły, a kwaśny i orzeźwiający. Bardziej powiedziałabym że to letni, a nie zimowy zapach. Sama szata graficzna moim zdaniem jest bardzo ładna i przyjemna dla oka, taka zimowa i elegancka.


Żel pod prysznic dostępny jest w opakowaniach 200 i 400ml. Ja akurat mam mniejszą wersję, ale zdążyłam już też zużyć i większą. Żel jest bardzo wydajny, ma fajną nie za rzadką konsystencję. Ładnie rozprowadza się po ciele, świetnie myje i nie wysusza skóry. Dobrze sprawdza się też jako płyn do kąpieli. Wtedy robi naprawdę dużo piany, a zapach szarlotki roznosi się po całej łazience. Taka kąpiel to prawdziwy relaks! Dodatkowo jeśli zdarzyło mi się nie użyć balsamu do ciała po takiej kąpieli, zapach szarlotki utrzymywał się przez długi czas na skórze <3



Peeling do ciała mieści się w 150ml tubce. Ma taką idealną konsystencję, która nie przelewa się między palcami, a zarazem łatwo wydobywa się z opakowania. Ma mnóstwo drobinek zdzierających, przez co jest całkiem mocny. Peeling świetnie oczyszcza skórę, poprawia jej krążenie i przygotowuje ją do dalszych zabiegów. Stosuję go na dwa sposoby, albo jako zamiennik żelu pod prysznic, albo gdy chcę mocniej oczyścić skórę używam najpierw jego, a potem dodatkowo żelu pod prysznic. Po takim prysznicu skóra jest w świetnej kondycji, jest pięknie ujędrniona i pachnącą. 


Na koniec chciałam jeszcze powiedzieć parę słów na temat kosmetyków o zapachu Leśnej Jagody. W sklepie jako gratis do zakupów dostałam mini krem do rąk oraz mini żel pod prysznic. Oba produkty tak jak pisałam wcześniej pachną mocno orzeźwiająco i totalnie nie wpisują się w zimowy klimat. Niemniej jednak ich działanie uważam za bardzo fajne. Krem do rąk ma lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania, przyjemnie nawilża i wygładza dłonie. Natomiast żel pod prysznic ładnie się pieni i nie podrażnia, pozostawiając po sobie delikatny aromat na skórze.

Używaliście któregoś z tych kosmetyków?

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej zimowej serii, ale lubię żele YR. Mają ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie można ją kupić na wyprzedaży, naprawdę warto :D

      Usuń
  2. Nie używałam powyższych, ale bardzo przepadam za zimowymi seriami kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, ale zachęcająca ta seria :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń