Pasta do mycia twarzy z zieloną glinką, Bielenda

22:08:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
W ostatnim czasie bardzo szybko zużywam różne produkty do oczyszczania twarzy. Dzieje się tak dlatego, że zaczęłam skrupulatnie, codziennie rano i wieczorem oczyszczać nimi twarz. Kiedyś robiłam to tylko wieczorem, a rano jak sobie o tym przypomniałam. W związku z tym, dziś zapraszam Was na recenzję pasty do mycia twarzy z zieloną glinka od Bielendy!



Od producenta:
Wegańska pasta do mycia twarzy szybko i skutecznie oczyszcza i odświeża trudną i wymagającą cerę mieszaną i tłustą, usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Roślinna formuła łączy znaną i cenioną od lat glinkę zieloną oraz czysty sok z aloesu, co zapewnia skórze głębokie oczyszczenie, detoks i nawilżenie. Pasta błyskawicznie odświeża i oczyszcza skórę z toksyn, usuwa nadmiar sebum, odblokowuje pory, zapobiega nadmiernemu błyszczeniu. Zapewnia cerze wszystko, czego potrzebuje na etapie oczyszczania, koi, wspomaga nawilżenie, doskonale przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji.



Moja opinia:
Pasta znajduje się w 190ml opakowaniu z pompką. Niestety pompka często się zatyka, ponieważ glinka szybko zasycha i wtedy pozostawia malutki otworek do wydobycia kosmetyku. Wtedy pasta strasznie się rozlewa i ląduje wszędzie, tylko nie na dłoni. Zapach pasty jest bardzo delikatny, jak dla mnie typowy jak dla glinek. No ale właśnie, słowo "pasta" tutaj kompletnie nie pasuje. Kosmetyk jest bardzo rzadki, czasami aż za bardzo i niczym nie przypomina pasty. Jeśli chodzi o mycie i pielęgnację cery, to produkt jest dużym przeciętniakiem w tej kwestii. Pasta jako tako oczyszcza buzię, jednak często czuję mały niedosyt po jej użyciu. Rzeczywiście usuwa nadmiar sebum, jest delikatna i nie wysusza, jednak działanie oczyszczające mogłoby być mocniejsze.


Dostępność:
Rossmann, Hebe, inne drogerie
15zł/190ml

Znacie tą serię kosmetyków?

14 komentarzy:

  1. Na razie mam spory zapas kosmetyków do mycia, ale być może dam mu kiedyś szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto go wypróbować, może u ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa twojej opinii jeśli się na nią zdecydujesz :D

      Usuń
  3. Ja ją teraz mam i powiem szczerze, że super jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam różową wersję i się nie polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę Bielenda, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te obie glinkowe serie :)

    OdpowiedzUsuń