Przegląd kosmetyków do mycia i kąpieli Avon

19:12:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Dziś znów przychodzę do Was z recenzją produktów Avon, jednak tym razem będą to mydła i żele pod prysznic. W ostatnim czasie nazamawiałam mnóstwo mydeł w płynie i kilka żeli pod prysznic, więc dziś czas podzielić się z Wami moją opinią na ich temat. Zapraszam!


Wszystkie produkty pochodzą z jednej linii - Avon Sensen. Jestem wielką fanką żeli pod prysznic tej firmy, jednak ich mydełek w płynie nigdy nie miałam. Ciekawi jak się u mnie sprawdziły?




Mydła w płynie mają pojemność 250ml. Bardzo podoba mi się w nich to, że opakowania są przeźroczyste i można podziwiać ich piękne kolory. Każde z nich ma wygodną pompkę, która się nie zacina. Mydełka mają idealną konsystencję, która nie przelewa się między palcami. Bardzo dobrze myją, ładnie się pienią, a do tego prześlicznie pachną. Naprawdę, ich zapachy są genialne i co mnie bardzo cieszy długo utrzymują się na dłoniach. 




Wersja biała - Heaven Harmony. Jest to chyba mój ulubiony zapach. Mieszanka konwalii z jabłkiem tworzy tak niesamowity duet, że aż uzależnia. Chwilami wąchając to mydełko czuję się jak w kwiaciarni <3 Kolejne mydełko Mandarynka z Jaśminem - tutaj zapach jest bardzo owocowy, jednak w tle da się wyczuć elegancki jaśmin. Happiness - różowe mydełko, którego zapach spodoba się każdemu. Jest to mieszanka frezji z granatem, dla mnie bomba! No i ostatnim mydełkiem jest Citrus Zing. Cytrusowa mieszanka świetnie orzeźwia i pobudza. Uwielbiam ten lekko kwaśny zapach :D Każde mydełko sprawdziło się u mnie świetnie. Naprawdę dobrze pielęgnowały skórę dłoni.




Teraz czas na dwa żele pod prysznic. Każde ma po 250ml. Pierwszy - Lagoon - to żel z czasów mojej podstawówki. Pamiętam jak x lat temu namiętnie go używałam i teraz postanowiłam do niego wrócić. Zapach jest tak wspaniały, że aż trudno go opisać. Morska bryza, lekka słodycz gruszki i cytrusowe nuty. Wszystko to tworzy tak wspaniały duet, że aż nie chce się wychodzić spod prysznica. Kolejny żel - Kir Royale - przekonał mnie do siebie swoim słodkim, owocowym zapachem. Dominują tu owoce leśne: maliny i jagody. Zapach jest naprawdę śliczny. Oba żele pięknie się pienią i świetnie myją bez żadnego wysuszenia skóry. Do tego mają całkiem gęstą konsystencję, dzięki czemu są bardzo wydajne. Jedynym minusem jaki w nich znajduję to ich zamknięcia, które niesamowicie trudno się otwiera :/ 



Lubicie produkty do mycia od Avon?

10 komentarzy:

  1. Zapachy avon ma fajne, ale mnie one uczulają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zapachy są świetne <3 Szkoda, że tak na ciebie działają :/

      Usuń
  2. Senses ten czerwony miałam i uwielbiałam hehe, bardzo lubię wszystko z Avon :)

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ich kosmetyki, zwłaszcza te do kąpieli :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam żele z Avonu :) Mydełek nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przed chwilą zzrobiłam duże zamówienie ich żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twoim wpisie kupiłam lagune i zen, rzeczywiście zapach obłędny :D

    OdpowiedzUsuń