Denko#marzec oraz przegląd nowości

19:47:00 Szafa Zapachów 13 Comments


Hej kochani!
Kwiecień już zawitał, więc czas rozliczyć się z marcowymi zużyciami kosmetycznymi. Pokażę Wam także moje nowości kosmetyczne. Zapraszam!





1. Mini płyn micelarny Sebo Vegetal, Yves Rocher - niestety płyn się u mnie nie sprawdził :/ Bardzo podrażnił moją buzię i oczy. Kompletnie nie nadaje się na stosowanie na twarz

2. Nawilżający krem do twarzy Vegan Muesli, Bielenda - cudo! <3 Krem miał tak obłędny, uzależniający zapach że chciałoby się go cały czas wąchać. Miał świetną, lekką konsystencję, nie był jakoś strasznie tłusty. Super sprawdzał się u mnie jako krem na dzień pod makijaż

3. Energetyzująca esencja do twarzy, Resibo -esencja momentalnie się wchłaniała dzięki swojej lekkiej konsystencji, a co ważne nie pozostawiała na buzi lepkiej warstwy. Jej zapach wspaniale odświeżał. Świetnie nawilżała, wygładzała i napinała buzię. 

4. Matująca esencja tonizująca, Korean Energy - bardzo fajny produkt, który stosowałam jako tonik do codziennej pielęgnacji twarzy. Esencja miała ładny zapach i fajnie oczyszczała buzię



5. Krem-booster, Perfecta - bardzo lubię ten kremik. Ma przyjemny, lekki zapach, ładnie się wchłania i super wygładza ciało

6. Oliwkowy krem do ciała, Avon - lubię do niego wracać. To już moje n-te opakowanie i na pewno nie ostatnie. Uwielbiam go za ten delikatny, oliwkowy zapach, świetne działanie i przyjemną w stosowaniu konsystencję



7. Szampon do włosów pokrzywa, Herbal Care - była to fajna odmiana od tych wszystkich szamponów o owocowych czy intensywnych zapachach. Ten był bardzo świeży, pokrzywowy - naturalny. Szampon ładnie mył i odświeżał


8. Wzmacniająca odżywka do włosów, Garnier Fructis - odzywka była wspaniała, jak każda ich firmy <3 Miała piękny, jabłkowy zapach, ładnie nawilżała, przy czym nie obciążała włosów

9. Szampon miód&cytryna, Joanna - często kupuję ten szampon na jakieś parodniowe wyjazdy. Dobrze myje, ładnie się pieni i ma całkiem przyjemny zapach

10. Szampon, żel do mycia i kąpieli 3w1, Oillan - był to całkowicie bezzapachowy produkt, który w ogóle się nie pienił. Starczył mi na jakieś 2-3 użycia, a stosowałam go jako żel pod prysznic. Nic złego mi nie zrobił, jednak wolę produkty, które ładnie się pienią i mają przyjemne zapachy




11. Antyperspirant pearl&beauty, Nivea - nie wszędzie da się dostać tą wersję zapachową, jednak to jest mój numer jeden i często odwiedzam parę drogerii w poszukiwaniu tego konkretnego produktu. Ma prześliczny zapach, a jego działanie jest po postu fenomenalne <3 


12. Peeling cukrowy mocca caffe, Lirene - bardzo przyjemnie mi się go używało. Peeling świetnie masował skórę, zawierał złote drobinki i miał śliczny, kawowy zapach



13. Mydło w płynie brzoskwinia&mango, Tutti Frutti - mydełko miało śliczny zapach. Było bardzo wydajne, dobrze myło i ładnie się pieniło


14. Mydło do rąk, Isana - mydło miało piękny, słodki i kwiatowy zapach. Dobrze się pieniło



15. Krem do rąk awokado, Avon - byłam z niego bardzo zadowolona. Zapach kremu był lekko perfumowany i mało przypominał samo awokado, jednak mi się strasznie podobał. Szybko się wchłaniał i świetnie nawilżał dłonie

16. Krem do rąk biały migdał, Yves Rocher - była to fajna wersja do torebki. Krem miał bardzo ładny zapach i dawał super ukojenie suchym dłoniom. Recenzja KLIK




17. Wosk Sunflower, Kringle Candle - przepiękny, wiosenny zapach. Pachniał identycznie jak perfumy Sunflowers Elizabeth Arden <3 Był bardzo trwały, jednak nie męczący


18. Woda toaletowa, Bruno Banani - zapach cudo <3 Kobiecy, pudrowy, jednak bardzo mocny i trwały <3

19. Balsam do ust, Tisane - super nawilżał i wygładzał usta. Recenzja KLIK

20. Żel do usuwania skórek, Eveline - żel słabo sobie radził ze skórkami. O wiele lepszy jest moim zdaniem niebieski żel Sally Hansen 

21. Eyeliner, Eveline - to już moje n-te opakowanie <3 Uwielbiam ten eyeliner, bo ma sztywny pędzel, bardzo wygodnie się nim maluje kreski, a do tego jet bardzo tani 

22. Próbki zapachów - z racji kwarantanny zabrałam się za zużywanie próbek zapachów i różnych kosmetyków. W marcu udało mi się zużyć zapachy od Avon: Pure o2, City Rush, Outspoken bu Fergie, a także Calvin Klein Women <3



23. Zestaw maseczek, Dermika - zestaw 7 maseczek sprawdził się u mnie średnio. Nie wszystkie maseczki przypadły mi do gustu. Recenzja KLIK


24. Maseczki peel-off, Selfie Project - nie polubiłam się z tymi maseczkami. Strasznie śmierdziały alkoholem, zielonej wersji praktycznie nie mogłam rozprowadzić po twarzy tak była gęsta. Z różową już było lepiej i ogólnie mam wrażenie że wersja różowa lepiej zadziałała na moją moją buzię,  w miarę dobrze ją oczyściła

25. Roślinna maska nawilżająca, Uzdrovisco - za to tutaj jestem zakochana w masce <3 Cudownie nawilżała i wygładzała, miała przepiękny zapach i super design. Recenzja KLIK



26. Lotion do ciała Encanto Charming, Avon - lotion miał niesamowicie lekką konsystencję, szybko się wchłaniał i pięknie nawilżał. Jego zapach był cudowny - jeżyna z piżmem stworzyły unikalny owocowo-perfumowany duet

27. Maska regenerująca do włosów, Be Beauty - niestety maska kompletnie się u mnie nie sprawdziła. Po jej użyciu moje włosy wyglądały okropnie, w ogóle się nie układały, były suche i sterczące :/
 
28. Próbki zapachów Yves Rocher: Autour de Minuit oraz Tropicale Tentation - pierwszy z nich był bardzo elegancki i mocny, natomiast drugi niesamowicie owocowy i egzotyczny. Oba bardzo mi się spodobały

29. Próbka balsamu uzupełniającego lipidy, Avene - balsam był bezzapachowy, świetnie nawilżał i natłuszczał ciało

30. Próbki szamponów, Equilibra - uwielbiam te szampony. Świetnie oczyszczają skórę głowy i pięknie pachną

31. Kryjący dermofluid 010 Soft Ivory, Dr Irena Eris - kolor podkładu był dla mnie troszkę za ciemny. Miał bardzo przyjemny zapach, dobrze krył, jednak tworzył przy tym lekki efekt maski 

32. Balsam do ciała i żel pod prysznic, La Roche-Posay - kosmetyki były bezzapachowe. Były bardzo delikatne dla skóry, nie podrażniły jej

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Teraz zapraszam Was na przegląd nowości!




W katalogu 4 Avon zrobiłam całkiem spore zamówienie i dostałam mnóstwo prezentów do zakupów. Kupiłam:

- krem do rąk z witaminą C
- glicerynowy krem do rąk 
- lakiery do paznokci Mark: Glam Rock oraz Mystical Fairy
- lakier do paznokci Pro Colour: Think Fast Pink
- zestaw 3 produktów: perfumetka Attraction + rozświetlająca maseczka do twarzy z drobinkami złota + płyn micelarny z olejkami
- mydło do rąk Citrus Zing 
- oczyszczająco-tonizującą wodę różaną
- szminkę Matte Legend w kolorze Perfection

Dodatkowo zebrane punkty Pin wymieniłam na zestaw: woda perfumowana Little Black dress+dezodorant w kulce. Za zakupy o określonej kwocie dostałam za 5zł zestaw Luck: wodę perfumowaną oraz balsam perfumowany, a za spełnienie kilku warunków, w tym kupienie szminki Matte Legend mogłam kupić sobie wodę perfumowaną Cherish za 5zł. Strasznie się cieszę z tych prawie gratisów :D 



Na początku marca skorzystałam z promocji w Rossmannie na produkty do pielęgnacji włosów. Kupiłam:

- szampon z czarnuszką do włosów słabych i delikatnych, Mysterium
- odżywkę do włosów macadamia, Garnier Fructis
- szampon do włosów papaja, Garnier Fructis
- maskę do włosów papaja, Garnier Fructis
- szampon do włosów kokos&aloes, Tresemme
- wzmacniający szampon do włosów, Garnier Fructis
- szampon do włosów jagody acai&migdały&owies, Shauma
- szampon do włosów truskawka&chia, Shauma
- mini kuracje do włosów, Gliss Kur



Moim kolejnym zakupem były trzy nowe maseczki od Bielendy. Skusiłam się na wersję z zieloną glinką, różową glinką oraz z borówką amerykańską







I na koniec paczuszka od Apar Perfume <3 Dostałam do testów 5 różnych zapachów, a dodatkowo w paczce znalazłam krem do twarzy ze śluzem ślimaka. Wszystko jest już testowane :D  

A jak wyglądają Wasze nowości? Jest ich dużo, czy staracie się ograniczać z zakupami?

13 komentarzy:

  1. Ogromne denko i nowości! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow sporo zuzyc :) lubialam Planet SPA, pisze ze lubialam bo dawno nie mialam pielegnacji z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo z Twojego denka produktów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo duże denko i sporo ciekawych nowości. Miłego używania :) też na początku marca kupiłam kilka rzeczy w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne denko i nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z twojego denka znam eyeliner, który lubię oraz odżywkę do włosów z Garniera, którą używałam lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem był świetny, a do tego ten piękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń