Pomysł na prezent z Yves Rocher

22:01:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Od jakiegoś tygodnia testuję zestaw kosmetyków od Yves Rocher z kolekcji świątecznej o zapachu białego migdału. Kosmetyki udało mi się wygrać u kochanej Pauliny z bloga Beautiful Duty. Dziś zapraszam Was na krótkie recenzje każdego z tych ślicznych produktów. Może akurat będzie to dla Was fajny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, jeśli jeszcze nie kupiliście wszystkich upominków.




Zestaw kosmetyków jest spakowany w przepiękne czerwone pudełko ze złotymi akcentami. Myślę, że każdy kto zobaczy pod choinką takie pudełeczko będzie zachwycony <3 A co znajdziemy w środku? 
- żel pod prysznic i do kąpieli 50ml
- mleczko do ciała 50ml
- krem do rąk 50ml
- odżywczy balsam do ust



Zapach białego migdału jest dla mnie przepiękny.
Pachnie jak takie białe landrynki o smaku migdałowym. Z kolekcji świątecznej mamy jeszcze do wyboru: cedr&pomarańcza oraz róża&argan. Wąchałam wszystkie zapachy w sklepie i powiem Wam, że w tym roku mój nos pokochał tylko biały migdał. Pozostałe propozycje jakoś niezbyt mi podeszły.


Kosmetyki jak dla mnie super spełniają swoje funkcje.
 Żel pod prysznic dobrze myje i pięknie pachnie pod prysznicem, a mleczko do ciała dzięki swojej lekkiej konsystencji szybko się wchłania i ładnie nawilża skórę. Krem do rąk daje ukojenie suchym i szorstkim dłoniom, a balsam do ust super wygładza i nawilża usta. Wszystkie kosmetyki pozostawiają na ciele przyjemny, słodki zapach. Dzięki temu, że są to mini produkty można je zabrać wszędzie ze sobą.





Cena takiego zestawu to 39,90zł. Myślę, że warto sprawić komuś taki prezent, bo naprawdę może ucieszyć drugą osobę <3

10 komentarzy: