Soraya Plante - oczyszczanie i demakijaż

19:00:00 Szafa Zapachów 22 Comments

Witajcie!
Staram się powoli wykańczać swoje zapasy kosmetyczne. Miesiąc temu zabrałam się za kosmetyki Soraya z serii Plante. W zapasach znalazłam ich odświeżający płyn micelarny oraz roślinny żel myjący do twarzy. Dziś czas na ich recenzję!



Odświeżający płyn micelarny grejpfrut, aloes



Odświeżający płyn micelarny przeznaczony dla cery normalnej i mieszanej. Zawiera ekstrakty z aloesu i grejpfruta. W łagodny sposób usuwa makijaż i zanieczyszczenia, przywracając cerze odczucie czystości i świeżości.

Płyn znajduje się w 400ml butelce. Grafika jaka znajduje się na opakowaniu jest po prostu przepiękna. 
Zapach kosmetyku jest bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny i raczej skłaniałabym się do przewagi aloesu nad grejpfrutem. Samo działanie płynu jest bardzo dobre. Ładnie zmywa makijaż bez jakichkolwiek podrażnień. Jest bardzo łagodny i przyjemnie odświeża buzię. 

Roślinny żel myjący do twarzy aloes, biała herbata


Roślinny żel myjący do twarzy naturalnie oczyszcza skórę dzięki zawartości delikatnej substancji myjącej na bazie oleju kokosowego. Zawiera wyciągi z aloesu i białej herbaty. Doskonale usuwa zanieczyszczenia, pozostawiając skórę oczyszczoną, świeżą, gotową do dalszej pielęgnacji.


Żel znajduje się w 150 ml tubce. Jak dla mnie ma troszkę za rzadką konsystencje, jednak nie jest to jeszcze tak bardzo uciążliwe. Żel jest przeźroczysty, a jego zapach jest niesamowicie delikatny. Jak dla mnie biała herbata tutaj dominuje. Jest to bardzo ładny zapach, jednak dla mnie cała ta seria ma aż za bardzo delikatne zapachy, które są ledwo wyczuwalne. Żel minimalnie się pieni, jednak świetnie oczyszcza buzię. Po jego użyciu twarz jest pięknie oczyszczona, odświeżona i przede wszystkim jest gładziutka w dotyku. 


Ogólnie jestem zadowolona z tych kosmetyków, mają świetne działanie, super składy, ładnie się prezentują, jednak gdyby ich zapachy były bardziej wyraziste :/

Używaliście coś z tej serii?

22 komentarze:

  1. dotej porry miałam piankę i tonik :) były ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam o firmie ale nic od nich nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdziły, mnie jednak one nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam ich strasznie ciekawa, więc trafiły do koszyka :D

      Usuń
  4. Linia Plante od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie bardzo ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria się Sorayi udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ta seria od jakiegoś czasu, ale na razie skupiam się na wykorzystaniu tego co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też teraz zabrałam się za wykorzystywanie swoich zapasów :D

      Usuń
  8. Mam z tej serii krem pod oczy i jestem zadowolona. Ogólnie ta seria kosmetyków jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jakaś wodę micelarną czy coś :D i nawte lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji jeszcze używać tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń