Piękne zapachy zamknięte w eleganckich falkonach - Luxure

17:32:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją trzech zapachów, które otrzymałam od Luxure Parfumes. Bardzo lubię ich perfumy, ponieważ są bardzo trwałe jak na odpowiedniki znanych zapachów, a do tego pięknie prezentują się na toaletce.


Elite Lure


Nuta głowy:
róża, grapefruit, liczi
Nuta serca:
róża, białe drewno cedrowe, magnolia
Nuta spodu:
mech dębowy, ambra i piżmo


Zapach znajduje się w pięknym flakoniku. Jego prostota w połączeniu z elegancką wstążką podbijają moje serce. Perfumy inspirowane są zapachem Chloe L'eau. Oryginału nigdy nie wąchałam, ale perfumy Elite Lure są naprawdę przepiękne i myślę, że oryginał jest bardzo zbliżony zapachowo. Zapach który testuje jest bardzo lekki, subtelny i świeży. Kojarzy mi się z wiosennym, chłodnym porankiem, gdy wszystko budzi się do życia. Dominuje tu delikatny aromat róży, przeplatany kwaskowatością grejpfruta. Podstawę tworzy drewno cedrowe z piżmem. Trwałość jest bardzo dobra, zapach da się wyczuć na sobie przez cały dzień. Jak dla mnie piękny zapach.



Queen


Nuta głowy:
bergamotka, czarna porzeczka, gruszka
Nuta serca:
jaśmin, róża i paczuli
Nuta spodu:
jeżyny, wanilia, piżmo


Te perfumy to spełnienie moich marzeń. Gdy tylko Lancome wypuścił zapach Idole marzyłam o nim dniami i nocami. Ku mojej radości otrzymałam właśnie perfumy wzorowane na Lancome <3 Zapach jest tak podobny do oryginału, że aż jestem w szoku. Jest tak samo tajemniczy i lekki, jednak z pewną nutką drapieżności. Bardzo mocno czuć tu gruszkę, paczulę i piżmo. Zapach idealny na co dzień jak i na wieczór. Niestety z wielkim żalem muszę stwierdzić, że trwałość jest bardzo słaba.



Big Day


Nuta głowy:

bergamotka, bratek, różowy pieprz
Nuta serca:
kakao, lawenda, zielone jabłko, drzewo tekowe
Nuta spodu:
wanilia, mech dębowy, fasolki tonka, wetiwer


No i na koniec mamy męski zapach. Jest to odpowiednik Carolina Herrera Bad Boy. Jeśli Wy i Wasi mężczyźni lubicie takie głębokie, słodkie, męskie zapachy to będzie to coś dla Was. Zapach kojarzy mi się z prawdziwym facetem, aromat jest bardzo ciepły i i zmysłowy. Powinien sprawdzić się na każdą okazję. 



Wszystkie zapachy mieszczą się w 100ml, szklanych buteleczkach. Maja bardzo ciekawe grafiki i piękne zapachy. Za jeden flakonik zapłacicie tylko 20zł.

9 komentarzy: