Gładka skóra w kilka minut z maszynkami Dorco

18:38:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu wzięłam udział w kampanii organizowanej przez stronę Ambasadorka Kosmetyczna, w której można było przetestować bardzo ciekawe maszynki jednorazowe firmy Dorco. Firma była mi dotąd nieznana, więc z chęcią zgłosiłam się do testów. Dziś zapraszam Was na recenzję tych maszynek!




Zadbaj o pielęgnację swojej skóry z wysokiej jakości produktami marki Dorco. Podaruj swojej skórze pielęgnację najwyższej jakości, sprawy, aby Twoja skóra była gładka i delikatna, gotowa na przyjście lata.


Dorco Shai 6 maszynka jednoczęściowa 
Dorco Shai 6 to pierwsza na świecie maszynka do golenia z sześcioma ostrzami. To rewolucyjne rozwiązanie zapewni perfekcyjne golenie bez zacięć i podrażnień. Sześć ostrzy dzięki ruchomej główce idealnie dopasowuje się do kształtu golonej powierzchni i precyzyjnie usuwa włoski. Pasek nawilżający z zawartością aloesu i witaminy E pozostawia na skórze uczucie świeżości i łagodzi podrażnienia. Ergonomiczna wygodna rączka nie wyślizguje się z ręki dzięki czemu możesz wykonywać pewne i precyzyjne pociągnięcia. Otwarta struktura ostrzy ułatwia ich czyszczenie co jest bardzo higieniczne.
Dorco Shai 3+3 maszynka jednoczęściowa 
Dorco Shai 3+3 to pierwsza na świecie maszynka do golenia z sześcioma ostrzami. To rewolucyjne rozwiązanie zapewni perfekcyjne golenie bez zacięć i podrażnień. Dwie pary potrójnych ostrzy idealnie dopasowują się do konturów ciała. Ruchoma główka pracuje w trzech płaszczyznach i usuwa skutecznie zarost w tak trudno dostępnych miejscach jak kostki i kolana. Pasek znajdujący się przed ostrzami zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry przygotowując włoski do golenia, natomiast pasek znajdujący się nad ostrzami zawiera substancje łagodzące, dając uczucie świeżości i ukojenia.

Moje pierwsze wrażenie po użyciu tych maszynek - ŁAŁ! Do tej pory zazwyczaj używałam klasycznych maszynek z dwoma ostrzami, a tutaj miałam do czynienia z maszynkami z 6 ostrzami w różnej formie. 

Zacznę od zielonej maszynki. Jest ona bardzo poręczna, dobrze układa się w dłoni i nie wyślizguje się z niej dzięki gumowej rączce. Zawiera łagodzący pasek z aloesem, co skutecznie przeciwdziała jakimkolwiek podrażnieniom. Samo golenie przebiega z nią niesamowicie szybko i dokładnie! Nie ma szans, żeby jakiś włosek się ostał na ciele. Maszynka wspaniale goli, a dzięki ruchomej główce łatwo  dostać się nią do trudno dostępnych miejsc. O żadnych podrażnieniach czy zacięciach nie ma mowy!



Różowa maszynka kompletnie różni się od swojej koleżanki. Przede wszystkim jest o wiele cięższa od zielonej i niestety dla mnie było to uciążliwe podczas golenia. Jednak jest to jej jedyny minus, bo działanie jest fenomenalne i uważam je za o wiele lepsze niż jej poprzedniczki. Dzięki dwóm paskom: nawilżającemu i łagodzącemu cały proces golenia mijał niesamowicie przyjemnie. Maszynka była bardzo delikatna dla skóry, goliła nawet najmniejsze włoski, a jej ruchoma główka z łatwością docierała do np łydek czy kolan. Nigdy nie miałam tak precyzyjnej maszynki! Jeśli chodzi o rączkę, to jest tak samo wygodna jak w przypadku wersji zielonej - gumowa, niewyślizgująca się z rąk.



Pdsumowując, jestem zachwycona maszynkami Dorco. W końcu mogę powiedzieć, że golenie może być przyjemne!

Jeśli chciałybyście bliżej poznać się z maszynkami tej firmy możecie je znaleźć w wielu sklepach:


Koszt jednej maszynki to 8-13zł. Naprawdę warto je wypróbować <3


Na koniec chciałam powiedzieć kila słów na temat węglowej maseczki do twarzy w płachcie, którą znalazłam w przesyłce z maszynkami. Maska bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. Płachta była bardzo mocno namoczona esencją, dzięki czemu wspaniale przylegała do twarzy. Miała czarny kolor i całkiem przyjemny zapach. Po jej użyciu moja buzia była mocno nawilżona, odżywiona i delikatnie oczyszczona, a w dotyku mięciutka. Jak najbardziej polecam :)

14 komentarzy:

  1. No to w takim razie koniecznie muszę wypróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych chyba jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa maszynka byłaby idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znam tych maszynek, ale dobrze wiedzieć gdzie można je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga maszynka 3+3 wyglada ciekawie :) ja uzywam Gilette Venus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się u mnie sprawdza :) Nigdy jej nie używałam, ale może kiedyś po nią sięgnie, kto wie :)

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi, że muszę kupić maszynki, raczej używam depilatora, ale do pewnych części ciała są niezbędne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gorąco polecam właśnie te od Dorco, są naprawdę świetne :D

      Usuń
  7. Taka banalna rzecz a rzeczywiście na rynku są lepsze i gorsze maszynki. A gdzie można je dostać, w którejś z drogerii albo markecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić na dobre maszynki, ale te mogę z czystym sumieniem polecić :D Maszynki dostępne są głównie z drogeriach internetowych, wszystkie miejsca wypisałam w poście :)

      Usuń