7 życzeń - zestaw maseczek, Dermika

20:07:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Tydzień temu podjęłam wyzwanie #zostanwdomuzalozmaske, rozpoczęte przez Olę z bloga Malowane Oczy. Postanowiłam przez tydzień, codziennie nakładać maseczkę na twarz, a że akurat byłam w posiadaniu zestawu 7 maseczek od Dermiki zdecydowałam, że to właśnie je przetestuje. 


Zestaw zawiera maseczkę na każdy dzień tygodnia. Jest to fajna alternatywna dla każdej cery, ponieważ znajdziemy tu maski oczyszczające, nawilżające, czy kojące. 
Każda saszetka zawiera w sobie 3 ml maseczki. Jak dla mnie jest to bardzo mała pojemność, ponieważ jedną taką maską ledwo dało się pokryć całą twarz.  


Perfekcyjny Poniedziałek to maseczka głęboko oczyszczająca z glinką białą i zieloną oraz ekstraktem z grejpfruta.

Maseczka miała piękny, odświeżający, grejpfrutowy zapach. Jej konsystencja była bardzo gęsta, a kolor zielony. Z racji, iż maska zawierała glinkę, szybko zasychała. Warto było mieć hydrolat pod ręką, żeby nie dopuścić do jej zaschnięcia. Po zmyciu twarz była gładziutka i pięknie oczyszczona.


Sycący Wtorek
to maseczka bionawilżająca z algami morskimi.


Maseczka miała specyficzny, lekko różany zapach. Jej kolor i konsystencja przypominały krem do twarzy. Po ok 15 min nadmiar maseczki zebrałam mokrym wacikiem, a pozostałość pozostawiłam do wchłonięcia. Na drugi dzień moja buzia była mięciutka i pięknie nawilżona. 


Energetyczna Środa
to maseczka energetyzująco-nawilżająca z aktywnym nośnikiem tlenu i olejem z awokado.


Ta maseczka nie dała mojej buzi kompletnie nic, a wręcz lekko ją ściągnęła. Zapach był bardzo neutralny, trudny do wyczucia. 


Satysfakcjonujący Czwartek
to odżywcza maseczka różana z eliksirem z róży chilijskiej i olejkiem z róży damasceńskiej.


Najgorsza maska z całej siódemki. Jej zapach był paskudny. Była niesamowicie tłusta, do tego stopnia, że nie mogłam jej zmyć z buzi! 


Czarujący Piątek
zapewni pielęgnację cery przed wyjątkowym spotkaniem to kompozycja z glinka białą i żółtą oraz masłem shea.


Maseczka miała bardzo ładny zapach <3 Jej konsystencja była dosyć rzadka jak na glinkę. Po jej użyciu moja buzia była pięknie oczyszczona, wygładzona i wypoczęta - idealnie przygotowana na ważne spotkanie.  


Olśniewająca Sobota to upiększająca maseczka BB. Maseczka upiększająco-nawilżająca z kwasem hialuronowym i kompleksem polisacharydów.

Ta maseczka to nic innego jak lekki podkład, czyli krem BB. Miała jasno brązowy kolor, przepiękny słodko-kwiatowy zapach i bardzo lekką konsystencję. Wystarczyła odrobina, aby pokryć nią buzię, więc starczyła mi na kilka użyć. Krycie jakie dawała było bardzo słabe, jednak zapewniała przepięknie lśniącą fakturę na buzi.


Kojąca Niedziela
to maseczka multiwitaminowa z pantenolem i witaminami.

Maseczka była kompletnie bezzapachowa. Miała przyjemną, kremową konsystencję i zapewniła mojej buzi super nawilżenie. Nadmiar maski zebrałam wacikiem, a resztę pozostawiłam do wchłonięcia. Dodatkowo maska wspaniale ukoiła moją twarz po całym tygodniu. 


Podsumowując, maseczki średnio spełniły moje oczekiwania. Znalazły się wśród nich perełki (Perfekcyjny Poniedziałek oraz Czarujący Piątek), jak i wielkie pomyłki (Satysfakcjonujący Czwartek). Za cenę 19,90zł spodziewałam się czegoś lepszego.

Stosowałyście ten zestaw?

12 komentarzy:

  1. Widziałam ten zestaw ostatnio na Allegro :) Kusiło mnie żeby zamówić, ale jednak nie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować zawsze warto, jednak u mnie zestaw sprawdził się średnio :/

      Usuń
  2. Nie miałam okazji ich używać, ale ogólnie to maseczki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 Minimum 2 razy w tygodniu maseczki muszą pojawić się u mnie na twarzy :D

      Usuń
  3. Fajnie że jesteś zadowolona z tych maseczek. Ja akurat nie lubię Dermiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem, czy bym się ba nie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki miały swoje plusy i minusy, jednak myślę że to fajny sposób na wypróbowanie czegoś nowego :)

      Usuń
  5. Nie stosowałam, ale sama idea bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na takie maseczki na każdy dzień jest super! <3

      Usuń
  6. Fajny taki zastwa :) ja ma sporo maseczek w zapasach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ich mnóstwo :D Dlatego teraz zaczęłam je na bieżąco zużywać :D

      Usuń