Kemy do rąk, Yves Rocher

17:31:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Pielęgnacja dłoni to teraz dosyć modny temat, ze względu na ciągłe odkażanie rąk, a co za tym idzie nadmierne ich wysuszanie. Nasze dłonie powinny być na równi odkażane, jak i nawilżane. Dziś chciałam napisać Wam parę słów na temat kremów do rąk od Yves Rocher, które u mnie świetnie się sprawdzają. Zapraszam!



Jestem w posiadaniu pięciu kremów do rąk Yves Rocher o zapachach:

- mango&kolendra
- kokos
- oliwka&petit grain
- wanilia
- kwiat lotosu&szałwia





Kremy do rąk Plaisirs Nature to soczysta przyjemność zamknięta w poręcznej tubce. Nie może ich zabraknąć w żadnej damskiej torebce!


Kremy znajdują się w 30ml opakowaniach. Są bardzo poręczne, idealne do torebki. Jedynym minusem opakowania jest zakrętka, którą łatwo zgubić. Każdy z zapachów jest inny, są one bardzo oryginalne. Mango z kolendrą z jednej strony jest słodkie, a z drugiej niesamowicie orzeźwiające. Kokos to kwintesencja wakacji, rajskich wakacji. Jest to bardzo intensywny zapach. Oliwka za to jest zapachem, który pozwala nam trochę odpocząć, zrelaksować się bez zbędnej słodyczy i przytłoczenia. Dodatkowo zapach jest lekko męski <3 Wanilia to niesamowity ulepek, 100%wanilii. No i na koniec mamy kwiat lotosu z szałwią. Jak ten zapach mnie zaskoczył! Szczerze, to nie spodziewałam się po nim za wiele, a okazał się niesamowity. Zapach jest kwiatowy, delikatny i niesamowicie kobiecy. 



Samo działanie kremów jest fenomenalne. Zawsze mam któryś z nich przy sobie. Super sprawdzają się w ciągu dnia, bo pięknie wygładzają i nawilżają dłonie, przy czym nie pozostawiają po sobie tłustego filmu. 



Kremy dostępne są w sklepach Yves Rocher

30ml/12,90zł

8 komentarzy:

  1. Z kosmetyków YR zrezygnowałam jakiś czas temu i jakoś nie kuszą mnie na tyle żeby do nich wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię kilka ich kosmetyków i stale do nich wracam :)

      Usuń
  2. Fajna cena tych kremow :)

    Buzkiaki z NYC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami kosztują jeszcze mniej, gdy są na promocji :D

      Usuń
  3. Mango, kokos i wanilia- tę trójkę bym wzięła bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń