Glittering star, Yankee Candle

19:25:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś miałam straszną ochotę na odpalenie wosku o lekko świątecznym zapachu - Glittering Star od Yankee Candle. Pomimo dużej ilości słońca na dworze, wzięło mnie na ciepłe, otulające zapachy. Jeśli jesteście ciekawi jak pachnie ten wosk, zapraszam dalej!


Od producenta:

Zapach migotliwy jak błyszcząca gwiazdka - drzewo sandałowe ożywione aromatem cukrowych landrynek i imbiru.



Moja opinia:

Zapach wosku jest bardzo ciekawy. Już na sucho pachnie bardzo intensywnie, a po odpaleniu to dopiero petarda! Dlatego też trzeba uważać z ilością, aby zapach nie zrobił się męczący. Jest to na pewno zapach z kategorii tych męskich, głównie dzięki drzewu sandałowemu, które gra tu główne skrzypce. Tło tworzy słodko-kwaśna mieszanka. Producent mówi o landrynkach i imbirze. Rzeczywiście jak głębiej się zanurzymy w tym zapachu to da się je wyczuć. Cała ta kompozycja otula ciepłem i pozwala na odrobinę relaksu.



Dostępność:
Goodies
22g/9zł

12 komentarzy:

  1. Mam ten zapach i nie powiem, że jest zły, ale na pewno drugi raz u mnie nie zagości ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest na pewno bardzo oryginalny, jednym się podoba, innym mniej :)

      Usuń
  2. Miałam go i miło wspominam, bardzo ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie tę nazwę i jak jeszcze uda mi się gdześ go dorwać to na pewno wrzucę do swoich zapasów woskowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zapachu nie miałam, ale znam jego zapach, przyjemny w okresie srogiej zimy :)

    OdpowiedzUsuń