Nawilżający żel micelarny do mycia twarzy pomarańcza Fresh Juice, Bielenda

16:59:00 Szafa Zapachów 18 Comments

Witajcie!
Dziś zapraszam Was na recenzję jednego z lepszych kosmetyków, jakie zdarzyło mi się używać do mycia twarzy. Mowa tu o żelu micelarnym do mycia twarzy od Bielendy. Miałam już okazję testować z tej serii płyn micelarny KLIK i byłam nim zachwycona. Teraz czas na żel :)


Od producenta:
Żel micelarny do mycia twarzy z bioaktywną wodą cytrusową zawiera odświeżający sok z pomarańczy, nawilżający kwas hialuronowy oraz oczyszczające micele. Nawilżający żel micelarny to produkt w formie lekkiego żelu, wzbogaconego o micele, przeznaczony do codziennego mycia i oczyszczania twarzy. Żel skutecznie oczyszcza i odświeża skórę, jednocześnie aktywnie wspierając nawilżenie naskórka.



 
Moja opinia:
Żel znajduje się w 190g opakowaniu z pompką. Sprawdza się ona tutaj świetnie, ponieważ żel ma gęstą konsystencję i nic nie ma prawa rozlać się wokoło, jak to często bywa przy rzadkich konsystencjach. Zapach żelu jest przepiękny. O ile w przypadku płynu micelarnego był lekki i świeży, to w przypadku żelu czuć intensywną mieszankę pomarańczy z czekoladą <3 Dla mnie jest to smakowity zapach Delicji :D Żel świetnie oczyszcza buzię z resztek makijażu, nawilża i odświeża ją bez uczucia ściągnięcia. Ten kosmetyk stał się moim codziennym must have. Uwielbiam go używać, wiedząc że nie podrażni mojej buzi, czy jej nie wysuszy.


Dostępność:
Rossmann, Hebe, Natura i inne drogerie
190g/ok 17zł

Używałyście go kiedyś?

18 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu :) wydaje się byc całkiem ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie żele micelarne, ale tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że jesteś zadowolona z tego żelu, ja jednak nie przepadam za kosmetykami do twarzy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Bielendę, szczególnie serię Neuro Glicol vit. C. Muszę koniecznie do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie miałam z tej serii, ale ciekawie brzmi :)

      Usuń
  5. Miałam inny żel z tej serii i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę serię :) Micel to jeden z lepszych, jakie uzywałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ta seria jest bardzo przeciętna i na pewno nie będę wracać do tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ W moim przypadku fajnie się sprawdziła :)

      Usuń
  8. Faktycznie wydaje się bardzo fajny :) Ja teraz używam głównie pianek, ale zaciekawił mnie ten żel.

    OdpowiedzUsuń