Makijaż z Revers Cosmetics

18:34:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję dwóch bardzo ciekawych kosmetyków od Revers Cosmetics. Pod lupę biorę lakier do paznokci MATRIXXL GLAM oraz zestaw do konturowania w sztyfcie PRO CONTOUR DUO STICK 2in1. 





MATRIXXL GLAM to nowoczesna formuła lakieru do paznokci o wysokim napigmentowaniu. W szerokiej gamie kolorystycznej znajdziesz różne rodzaje wykończeń – od klasycznych  czystych kolorów przez brokaty, aż po perły. Produkt posiada wyprofilowany pędzelek, dzięki któremu łatwo i szybko rozprowadzisz kolor po paznokciu. Lakier zapewnia długotrwały połysk aż do 7 dni po aplikacji.
Lakier znajduje się w 10 ml buteleczce. Ma bardzo poręczny pędzelek, dzięki któremu łatwo aplikuje się go na paznokcie. Jego kolor to krwista, elegancka czerwień o numerze 112. Pisząc Wam tą recenzję przyglądam się swoim paznokciom pomalowanym tym lakierem i jestem zachwycona efektem. Paznokcie wyglądają jak hybrydy. Pięknie się błyszczą, kolor jest nasycony i do tego trwałość jest niczego sobie. 




Poręczny dwukolorowy stick pozwala na szybkie i precyzyjne modelowanie rysów twarzy. Aksamitnie kremowa konsystencja zapewnia naturalny efekt optycznego wyszczuplenia i korekty owalu twarzy. Ciemniejszy kolor Pro Contour Duo Stick nakładamy poniżej kości policzkowych, po zewnętrznej stronie nosa, na spodzie podbródka, oraz wzdłuż linii włosów od skroni do skroni. Jaśniejszym kolorem podkreślamy te części twarzy, które chcemy uwydatnić. Rozświetlacz nakładamy wzdłuż pionowej linii nosa, powyżej, oraz poniżej kości policzkowych a także na środkowym płacie czoła.
Bardzo rzadko sięgam po produkty do konturowania twarzy, jednak ten stick bardzo mnie zainteresował i dałam mu szansę. Produkt znajduje się w 9g, wykręcanym opakowaniu. W moje ręce wpadł numer 02 Medium. Odcień jest dla mnie idealny. Bronzer i rozświetlacz ładnie razem się komponują, z łatwością suną po buzi i bez problemu dają się rozetrzeć. Efekt jaki ten produkt daje jest bardzo ładny i delikatny. Myślę, że będę po niego co jakiś czas sięgać.




Dostępność:

lakier do paznokci 10ml/ok 10zł
zestaw do konturowania twarzy 9g/12,99zł KLIK

14 komentarzy:

  1. Mam kilka produktów Revers lubimy się, ale przez to, że są tak słabo dostępne to raczej nie poznam nowości, bo nie lubię zamawiać kolorów online. Zawsze kolory są przekłamane ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, gdy wybieram kolorówkę też wolę obejrzeć ją na żywo :/

      Usuń
  2. Czerwony lakier nigdy mi się chyba nie znudzi. co do tego sticka to nigdy nie miałam okazji takiego uzywać, ale wydaje się to ciekawym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Stick jest świetny, bardzo łatwo się go stosuje :D

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze żadnego produktu od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie makijażu bez ich produktów, polecam coś wypróbować <3

      Usuń