Far,far away, Kringle Candle

20:00:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją bardzo ciekawego zapachu od Kringle Candle o nazwie Far, far away. Jesteście ciekawi jak pachnie? Zapraszam dalej!



Od producenta:

Daleko daleko stąd..możesz już dzisiaj uciec myślami gdzieś daleko przy tym kojącym zmysły zapachu. Pozwól sobie na chwilę odetchnienia wycisz myśli i ciesz się aromatem, który skrywa w sobie czyste promienie słońca ,świeże powietrze, lekkie cytrusowe aromaty i piękne tajemnicze nuty egzotycznego drewna. 


Moja opinia:
Zapach tego daylightu jest naprawdę intrygujący. Patrząc na grafikę znajdującą się na  opakowaniu można wysnuć wnioski, że będzie to zapach łąki, powietrza, wolności. W pewnym sensie tak jest. Czuć tu dużo świeżych nut, jednak dominuje zapach męskich perfum. Takich delikatnych, świeżych, niemęczących. W tle rozciąga się lekko cytrusowy aromat, a dalej po prostu świeżość. Dla mnie jest to niesamowicie relaksujący zapach. Lubiłam go odpalać po ciężkim i wyczerpującym dniu. 


Dostępność:

Goodies 
42g/12zł

12 komentarzy:

  1. Pewnie mojemu Mężowi podpasowałby ten zapach - strasznie narzeka na moje woskowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten zapach na pewno spodobałby się mężczyznom :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za takimi męskimi nutami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach męskich perfum do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu uwielbiam takie męskie aromaty w woskach i kosmetykach :)

      Usuń
  4. NIe znam ale chętnie bym go powąchała, bo w ciemno zapachów już nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest naprawdę piękny, polecam wypróbować :)

      Usuń
  5. Potwierdzam. Zapach dla faceta-no 1!

    OdpowiedzUsuń