Woda perfumowana Rare Flowers Night Orchid, Avon

20:07:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Od niedawna razem z Avon testuję nowości kosmetyczne w ramach akcji HOT NOTY. Pierwszym kosmetykiem jaki dostałam od firmy była woda perfumowana Rare Flowers Night Orchid. Dziś czas na jej recenzję, zapraszam!




Od producenta:
Rare Flower to długotrwały zapach, stworzonym z luksusowych składników, m.in.: tajemniczej czarnej orchidei. Stworzony przez wybitnych światowych perfumiarzy: Franka Voelkl’a autora m.in.: Dolce Gabbana Velvet Amber Sun oraz Annie Buzantian twórczynię Daisy and Decadence dla Marc Jacobs’a. Piękny, unikalny flakon
Jest to luksusowa kompozycja pełna energii płynącej z tajemniczej elegancji, rzadkich odmian orchidei, zmysłowej słodkiej złotej gardenii i egzotycznej gorzkiej pomarańczy. 
Główne nuty: czarna orchidea, gorzka pomarańcza, złota gardenia, akord zamszowo – waniliowy.


Moja opinia:
Woda perfumowana znajduje się w przepięknej, 50ml buteleczce. Opakowanie naprawdę cieszy oko, jest szykowne i z klasą. Już sama butelka pozwala nam sądzić, że zapach będzie elegancki i zmysłowy. A czy jest tak w rzeczywistości? Jak najbardziej! Zapach urzekł mnie swoją elegancją i tajemniczością już od pierwszego powąchania. Jest słodki, jednak nie można powiedzieć, że jest to ulepek. Dominuje tu mieszanka eleganckich kwiatów: czarnej orchidei oraz gardenii, przełamana nutą gorzkiej pomarańczy. Używając tej wody można poczuć się niesamowicie luksusowo i wyjątkowo. Sprawdzi się ona idealnie na romantycznej kolacji, ważnym spotkaniu, czy też na co dzień. Jedyny minus jaki znajduję w tym pięknym zapachu to jego bardzo słaba trwałość. Psikając się nim rano, po 2-3 godzinach jest już bardzo słabo wyczuwalny :/ 



Dostępność:
45,99zł/50ml KLIK

12 komentarzy:

  1. Ten zapach mnie nie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak <3 Flakon ślicznie się prezentuje na półce :D

      Usuń
  4. Piękny zapach, mam próbkę, ale jak dla mnie niestety zbyt ciężki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zapach jest dosyć mocny, ale dla mnie to ogromny plus :D

      Usuń
  5. Flakon jest niesamowity :) Sam zapach byłby raczej dola mnie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to zapach dla każdego, ale jeśli ktoś lubi słodkie aromaty, to będzie to strzał w 10 :D

      Usuń
  6. Bardzo specyficzny zapach, więc nie dla każdego ale dla mnie jak najbardziej ;) Co prawda nie miałam w planach go kupować, ale dostałam w prezencie zaraz po tym jak zostałam konsultantką poprzez rejestrację https://start.avonpolska.pl/pierwsza-rejestracja więc spróbowałam i się zakochałam <3 Trafia do ulubieńców, a butelka jest również piękna <3

    OdpowiedzUsuń