Denko#kwietnia oraz przegląd nowości

15:46:00 Szafa Zapachów 15 Comments

Witajcie!
Majówka powoli się kończy, więc w końcu mam trochę czasu, żeby rozliczyć się w kwietniowym denkiem oraz pokazać Wam trochę nowości kosmetycznych, jakie przybyły mi w ostatnim miesiącu. Zapraszam!


1. Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z tonkowca winnego, Isana - jeden z lepszych żeli Isany! Miał fajną konsystencję, super mył, a do tego miał przecudny, orientalny zapach, który przypominał mi perfumy Si Armani <3

2. Malinowy ż
el pod prysznic, The Body Shop - żel sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Jego owocowy zapach skutecznie wprawiał nie w dobry nastrój. Kosmetyk dobrze mył i ładnie się pienił, jednak miał troszkę zbyt gęstą konsystencję. Recenzja KLIK


3. Lawendowy szampon do włosów, Biolaven - szampon był bardzo delikatny dla moich włosów. Po jego użyciu były one miękkie i nie plątały się. Dodatkowo zapach lawendy wymieszany z winogronami niesamowicie relaksował i odprężał. Recenzja KLIK

4. Suchy szampon o kwiatowo-egzotycznym zapachu, Isana - fajnie odświeżał włosy, nie bielił ich i pięknie pachniał kokosem z wanilią


5. Kwiatowe mydło, Isana - mydełko miało cudowny, kwiatowy zapach, a do tego świetnie pielęgnowało dłonie

6. Pianka do mycia rąk aromatyczna śliwka, Cien - Pianka miała cudowną, lekką konsystencję, dobrze myła i pięknie pachniała


7. Ziołowy tonik do twarzy, Duetus - bardzo fajny tonik, dawał efekt idealnego matu na buzi i łagodził wszelkie podrażnienia. Recenzja KLIK

8. Nawilżająca woda micelarna z aloesem, AA - woda świetnie radziła sobie ze zmyciem makijażu. Dodatkowo była bardzo delikatna dla mojej cery i oczu oraz miała przyjemny, delikatny zapach aloesu



9. Woda perfumowana Vestito Brillar Cristal, Luxure - niesamowicie oryginalny,kwiatowy i wytrawny zapach. Recenzja KLIK

10. Dezodorant Garnier - bardzo fajnie chroni i ma przyjemny zapach


11. Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem, Delia - bardzo fajny produkt, idealnie regenerował zmęczone nogi i dodatkowo delikatnie je nawilżał. Recenzja KLIK


12. Kakaowy krem do rąk, Avon - mój hit <3 Krem przepięknie pachnie, świetnie nawilża i wygładza dłonie

13. Krem do rąk dzika róża, Cien - krem sprawdził się u mnie bardzo fajnie. Miał lekką konsystencję, szybko się wchłaniał i pięknie pachniał


14. Bibułki matujące, Wibo - bibułki dobrze radziły sobie ze zmniejszeniem świecenia się buzi. Były bardzo wydajne, a do tego tanie


15. Mleczko do ciała ostropest&szałwia lekarska, Bielenda - mleczko miało bardzo ładny zapach, lekką konsystencję i przyjemnie nawilżało

16. Puder do kąpieli kokos&wanilia, Isana - takie opakowanie starczyło mi na 2 użycia. Zapach pudru był przepiękny. Kosmetyk delikatnie nawilżył moje ciało i niesamowicie uprzyjemnił mi kąpiel

17. Maseczka oczyszczająco-detoksykująca, Oillan - maseczka ładnie oczyściła moją buzię, zauważalny był duży mat i zwężenie porów

18. Balsam do ust jagoda, Eos - bardzo fajny produkt, który delikatnie nawilżał usta i ślicznie pachniał jagodą

19. Arganowy balsam do ust, The Body Shop - świetny produkt! Balsam świetnie nawilżał i odżywiał usta. Dodatkowo był niesamowicie wydajny i miał śliczny zapach. Recenzja KLIK

20. Wosk zapachowy Mango Peach Salsa, White Gardenia, Soft Cotton, Yankee Candle - wszystkie woski sprawdziły się u mnie świetnie. Wosk o zapachu mango był bardzo kwaśny i orzeźwiający. Kolejny zapach był bardzo subtelny i kwiatowy, a Soft Cotton pachniał czystością i świeżością. Recenzja KLIK


No i dobrnęliśmy do końca moich zużyć w kwietniu. Teraz zapraszam Was na przegląd nowości!


Postanowiłam wypróbować coś z nowej serii Fresh Juice Bielendy i mój wybór padł na płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową. Jak na razie sprawdza się świetnie :D 


Potrzebny był mi tonik do twarzy i gdy zobaczyłam że z magazynem Elle można dostać mój ukochany ziołowy tonik do twarzy Duetus to od razu po niego pobiegłam



Moje Rossmannowe szaleństwa na promocji -55%. Kupiłam:

* metaliczną matową pomadkę do ust nr 4
* lakier do paznokci Eveline
* czarny eyeliner Eveline
* matową pomadkę Wibo
* kryjący korektor Lovely nr 01, 02
* mocno kryjący korektor pod oczy Lovely
* podkład liquid control HD Eveline nr 10

* podkład Fit Me nr 105
* pomadkę Holo Matte, Lovely
* odżywkę do paznokci 9w1 Eveline



Firma Revers przesłała mi kilka kosmetyków do przetestowania. W paczce znalazłam:

* podkład do twarzy nr 01 Classic Ivory
* cienie do powiek New City Trends nr 03
* puder prasowany nr 01
* pomadkę do ust HD Beauty Lipstick nr 04 Rose
* rozświetlacz w płynie Dr Champagne nr 04
* matującą bazę w szkle pod makijaż Pro Matte Make-Up Base



Firma Bispol postanowiła mi troszkę urozmaicić majowe dni i przesłała mi kilka rodzajów świec <3 


Equilibra znów obdarowała mnie dawką nowości :D Tym razem w moje ręce wpadł:

* aloesowy sztyft pod oczy
* aloesowy oczyszczający żel micelarny

* aloesowy tonik


W katalogu 6 Avonu postanowiłam wypróbować trochę nowości. Mój wybór padł na bananowy krem do rąk oraz bananowe masełko do ciała <3 Ale zdecydowałam się też na zestaw do pielęgnacji stóp: krem do stóp, peeling i spray o zapachu grejpfruta z miętą

A u Was jak wyglądają zakupy kosmetyczne?


15 komentarzy:

  1. Piękne denko i jeszcze ładniejsze nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon Biolaven również niedawno zużyłam, a tonik Duetus kupiłam z Elle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u ciebie sprawdzi tonik :)

      Usuń
  3. Uwielbiam żele z TBS :D No i wosk Mango - jeden z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich żele są świetne :D A wosk - świetny zapach <3

      Usuń
  4. Ogromne denko! Żel malinowy TBS muszę wypróbować ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety ile zużyć i nowości, mnie ciekawi najbardziej ten nowy płyn micelarny od Bielendy, uwielbiam ich produkty do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje nowości! 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam żel Isany Indian Passion - bardzo pasował mi jego zapach. A teraz zaciekawiłaś mnie tym egzotycznym suchym szamponem ( ale narazie odpuszczę zakup bo mam zapasy Batiste ).

    Uwierzysz, że nawet nie zajrzałam do Rossmanna podczas tej szalonej promocji? Potrzeb nie miałam żadnych, zachcianek również nie, zapasy posiadam i zrobiłam je w drogeriach online ( i cenowo wyszło przyjemniej niż na rossmannowskiej promocji ). No jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchy szampon pachnie ślicznie :) Moje gratulacje :D Ja chyba bym nie potrafiła odpuścić sobie tej promocji :P

      Usuń
  8. Ja w Rossmannie nie zaszalałam, kupiłam co prawda 3 rzeczy, ale 2 powędrowały do mamy :)

    OdpowiedzUsuń