Cienie do powiek Revers Cosmetics

18:55:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Witajcie!
W ostatnim czasie intensywnie testowałam paletę cieni z serii New City Trends od Revers Cosmetics. Dziś zapraszam Was do przeczytania kilku słów na jej temat.



Od producenta:
New City Trends 
to kompaktowa paleta idealnie dobranych cieni do powiek. Zestaw zawiera 6 nowych odcieni o różnorodnych efektach wykończenia - od matowych przez satynowe po metaliczne. Dzięki intensywnej pigmentacji możesz stworzyć wyrazisty, efektowny makijaż oczu, który utrzyma się przez cały dzień. Wysoki poziom nasycenia koloru i delikatna konsystencja zapewnia bezproblemową aplikację - cienie doskonale się rozcierają i dobrze przylegają do skory. Zestaw odpowiedni do makijażu dziennego oraz wieczorowego



Moja opinia:
Firma ma w swojej ofercie 8 różnych paletek, więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja zdecydowałam się na paletkę o numerze 03. Posiada ona 6 metalicznych kolorów, w odcieniach beżu, brązu i złota. Nie ukrywam, że moje serce skradł złoty odcień, który na powiekach prezentuje się po prostu przepięknie. 





Cienie mają świetną pigmentację. Super trzymają się powieki i bardzo łatwo się nakładają. "Nie ważą" się na oczach, a także pięknie trzymają się na nich przez cały dzień. Dodatkowo bardzo fajnie się nimi pracuje i pozwalają ładnie się blendować. 




Dostępność:
14,99zł/9g KLIK


Używałyście kiedyś cieni tej firmy?

16 komentarzy:

  1. mam kilka produktów tej marki i z większości jestem zadowolona. Paletki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ich paletki! Mają świetną pigmentację <3

      Usuń
  2. Niezbyt podobają mi się te kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma w swojej ofercie wiele innych paletek, także myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Brąz i złoto podobają mi się najbardziej 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Od nich kusi mnie jedynie podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję ich kosmetyki, ale jak na razie wszystkie bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :)

      Usuń
  5. Ten złoty cień bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale z tej paletki podoba mi się ten złoty jedynie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, czasami tylko widuję na blogach. W dobrą pigmentację wierzę, swatche wyglądają fajnie. Ale kolory nie moje, za dużo szarości :) Może sobie wygooglam inne.
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma wiele paletek w swojej ofercie, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń