Świece zapachowe od Bispol

00:06:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Jak pewnie większość z Was kocham wszystko co pięknie pachnie. Świece, woski zapachowe - to wszystko co uwielbiam. Nie wyobrażam sobie bez nich relaksujących, spokojnych wieczorów. Dziś chciałam Wam pokrótce opisać kilka świec firmy Bispol, które w tym relaksie bardzo mi pomagają. Zapraszam!


W moje ręce trafiły:

- duża pomarańczowa świeca zapachowa 
- lawendowa świeca zapachowa
- świece zapachowe: Green tea, Tropical island, Diamond chick, Meadow flowers, Love

Pomarańczowa świeca zapachowa 




Świeca znajduje się w szklanym słoju z wieczkiem. Jej pojemność to 500g i muszę Wam powiedzieć, że jest ona ogromnych rozmiarów. Starczy mi chyba na bardzo długo :D Jej zapach jest przepiękny <3 Soczysta, słodka pomarańcza :D Aromat bardzo ładnie rozchodzi się po pokoju, nie jest męczący ani nie powoduje bólu głowy.


Lawendowa świeca zapachowa




Świeca w kształcie walca o wadze 260 g pięknie się prezentuje. Jej subtelny, lawendowy aromat unosi się po odpaleniu w całym domu. Zapach nie męczy, a świeca pali się równomiernie i dzięki temu cieszy oko.


Świece zapachowe 




W każdym opakowaniu znajduje się 6 sztuk świeczek. Jestem zachwycona ich zapachami! Każda pachnie inaczej: tropikalnie, kwiatowo, zieloną herbatą, słodko, czy też niesamowicie elegancko. Po odpaleniu zapachy utrzymywały się w powietrzu przez jakiś czas. Aromaty nie były zbyt mocne, jednak dla delikatnego relaksu i odprężenia się były idealne. Spośród wszystkich zapachów moim sercem najbardziej zawładnął Meadow Flowers. Był to piękny, kwiatowy i niezwykle lekki zapach. 



Zainteresował Was któryś z zapachów?

13 komentarzy:

  1. Lubię zapachy tej marki. Tutaj interesuje mnie ta pomarańczowa świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podgrzewacze od tej marki, waniliowe bodajże i były super 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to one pachną ładnie, ale tylko na sucho

    OdpowiedzUsuń
  4. świeca pomarańczowa musi być genialna w zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię świece zapachowe, woski..
    Coś waniliowego bym poszukała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za pozytywne opinie! ;) To już kolejny blog, w którym piszecie o naszych świecach tylko w pozytywny sposób. W naszej ofercie znajduje się tyle rodzajów świec i ich zapachów, że każdy może znaleźć swój ulubiony. Jeśli ktoś nie stosuje świec w domu, warto się do tego przekonać :)

    OdpowiedzUsuń