Denko#luty oraz przegląd nowości

22:18:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Luty minął mi niesamowicie szybko i zanim się obejrzałam już nadszedł czas na denko! W tym miesiącu pozużywałam to co miałam w planach ale też w moje ręce wpadło sporo nowości :) Zapraszam!


1. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu, Nivea - płyn dobrze zmywał makijaż, nie podrażniał. Recenzja KLIK

2. Woda różana do twarzy, Avon - moje wielkie odkrycie miesiąca! Zakochałam się w tym toniku od pierwszego użycia. Ma bardzo delikatny, przyjemny zapach oraz świetnie koi i łagodzi podrażnienia.

3. Normalizujący tonik do twarzy, Evree - tonik działał super, jednak trochę przeszkadzał mi jego zapach :/ Recenzja KLIK


4. Płyn do soczewek, BestView - kupiłam go spontanicznie na kilkudniowy wyjazd, ponieważ potrzebowałam czegoś małego do kosmetyczki. Płyn sprawdził się bardzo dobrze, a dodatkowo można go dostać w bardzo atrakcyjnej cenie.

5. Peeling do twarzy, Avon - bardzo polubiłam ten peeling, nie podrażniał skóry, delikatnie ją masował, 
jednak był strasznie niewydajny.

6. Płyn micelarny, Rival de Loop - płyn należy używać tylko do demakijażu twarzy. Jeśli użyjemy go do oczu może nas troszkę szczypać :p Płyn ładnie zmywał podkład, miał przyjemny zapach, a do tego bardzo niską cenę (5zł) i świetny skład!


7. Żurawinowe masło do ciała, The Body Shop - masełko ślicznie pachniało, super nawilżało i miało świetną konsystencję. Recenzja KLIK

8. Olej kokosowy, Biotanic - świetny produkt! Bardzo miło mi się go zużywało i na pewno do niego wrócę. Recenzja KLIK


9. Antybakteryjny żel do rąk Sweet Pea, Bath&Body Works - uwielbiam żele TBS! Ten konkretny pachniał po prostu cudownie <3 Recenzja KLIK

10. Krem do rąk, Johnson's Baby - mój ulubieniec, ciągle do niego wracam, więc to na pewno nie jest moje ostatnie opakowanie. Krem świetnie nawilża i ma przepiękny, pudrowy zapach.

11. Kakaowy krem do rąk, Avon - to kolejny krem, który kupuję regularnie. Od tego zapachu można się uzależnić! <3 A działanie jest rewelacyjne :)

12. Pianka do mycia rąk wanilia, Cien - troszkę się na niej zawiodłam, bo spodziewałam się czegoś lepszego. Zapach był bardzo sztuczny, a wydajność kiepska :/


13. Szampon do włosów Karite, Equilibra - szampon dobrze mył, ładnie pachniał, jednak był mało wydajny - recenzja KLIK

14. Suchy szampon, Isana - szampon bardzo dobrze sprawował swoją funkcję, a do tego przyjemnie pachniał


15. Krem-koncentrat do stóp, DNC - krem świetnie nawilżał, jednak niesamowicie śmierdział :/

16. Peeling do stóp, Avon - peeling pachniał bardzo egzotycznie, jednak był bardzo słabym zdzierakiem :/


17. Kremowy żel pod prysznic piwonia, Cien - żel pachniał bardzo przyjemnie, miał gęstą konsystencję i świetnie się pienił

18. Owocowy żel pod prysznic, Cien - żel miał bardzo słodki zapach, ładnie mył i dobrze się pienił

19. Żurawinowy żel pod prysznic, The Body Shop - żel tak jak masło pachniał cudownie <3 Robił dużo piany i nie wysuszał skóry


20. Tusz do rzęs, Astor - kupiłam go gdy w Rossmannie była likwidowana szafa Astor. Tusz sprawdził się u mnie świetnie, ładnie wydłużał i malował rzęsy

21. Niebieski tusz do rzęs, Lovely - używałam go głównie w wakacje, miał bardzo fajny kolor i ładnie podkręcał rzęsy

22. Tusz do rzęs, Yves Rocher - bardzo spodobała mi się szczoteczka tuszu, dodatkowo bardzo ładnie wydłużał rzęsy

23. Top do paznokci, Eveline - top dawał bardzo fajne wykończenie pedicuru, ładnie się błyszczał i dodawał elegancji

24. Regeneracyjne serum do paznokci, Regenerum - dla mnie to zwykły bubel. Kompletnie nic nie zrobił z moimi paznokciami

25. Pomadka do ust, L'oreal - bardzo lubiłam jej formułę i kolor. Polecam! :D


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeśli chodzi o nowości kosmetyczne to troszkę mi się ich uzbierało. Zapraszam na przegląd :D


Na początku miesiąca skorzystałam z promocji w Rossmannie i udało mi się kupić puder bananowy za ok 12zł na który tak długo polowałam, oczyszczającą wodę micelarną Biotanique, dezodorant Garnier oraz zimowe mydełko z Isany <3


A to moje kolejne zakupy w Rossmannie :p W końcu skusiłam się na nawilżone chusteczki oczyszczające z Alterry o których tak wiele słyszałam :D Dodatkowo do koszyka wpadł  żel do higieny intymnej Facelle oraz dezodorant Isany.



W Avonie w katalogu 2 zrobiłam aż dwa podejścia do zakupów :D Najpierw wybrałam nową maseczkę algową do twarzy, glicerynowy krem do rąk oraz żel pod prysznic o cudnym zapachu frezji z granatem <3 Jednak po dłuższym namyśle zdecydowałam się na jeszcze trzy rzeczy: wodę perfumowaną Eve Confidence, kokosowy krem do rąk oraz na kolejny żel po prysznic :D


W katalogu 3 mój wybór padł na kolejną nowość zapachową w Avonie. Tym razem skusiłam się na zestaw Eve Alluring,  w skład którego wchodzą: woda perfumowana, balsam perfumowany oraz perfumetka


Jakby było mi mało zapachów, na Vinted upolowałam nowe perfumy Dreams za śmiesznie małą cenę :D 


Na Instagramie pokazywałam Wam czym obdarowała mnie ostatnio Delia <3 Całe pudło kolorówki! <3 Cienie, podkłady, puder, tusz do rzęs, czarna kredka, róż, pomadka do ust, lakier do paznokci - to wszystko znalazło się w kosmetycznym boxie :D


Tydzień później trafiła do mnie kolejna przesyłka od Deli <3 Tym razem kosmetyki były przeznaczone do pielęgnacji włosów: szampon keratynowy, odżywka, maska, płynna keratyna oraz jedwab do włosów


A na koniec przesyłka od Kosmetyki Dla <3 Do testów otrzymałam: krem na dzień oraz na noc, płyn do mycia twarzy oraz serum pod oczy. Kosmetyki sprawdzają się u mnie świetnie, więc na dniach spodziewajcie się recenzji :)

A jak u Was z nowościami?

16 komentarzy:

  1. Ten tonik z evree jakoś mnie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam o nim różne opinie, jednak u mnie był sprawdził się całkiem dobrze :)

      Usuń
  2. Ciekawią mnie kosmetyki DLA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak :D I kolorówka i kosmetyki do włosów jak na razie są super :)

      Usuń
  4. Mnie też luty minął w zastraszająco szybkim tempie :) ładne denko - sporo zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zapach Dreams Avon i jest średni, ale niesamowicie trwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczynałam od małej perfumetki i zakochałam się w tym zapachu, więc nadszedł czas na pełnowymiarowe opakowanie :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię zapach Dreams z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje nowości już się ukazały na moim blogu, jutro będzie zużycie - więc gorąco zapraszam.
    Equilibra szampon, ale Argan miałam przyjemność używać ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo tych nowości :D

    OdpowiedzUsuń