Christmas Memories, Yankee Candle

19:52:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Jak ten czas szybko leci! Dopiero co były święta Bożego Narodzenia, a już jest koniec lutego! Dziś wzięło mnie na wspominki i postanowiłam choć na chwilę przywołać sobie świąteczną atmosferę :) Pomógł mi w tym wosk Christmas Memories od Yankee Candle, na którego recenzję dziś zapraszam!


Od producenta:
Wosk, który swoim aromatem nastraja świątecznie... dzięki aromatom piernika i cynamonu delikatnie otula i rozgrzewa.
Wyczuwalne aromaty: piernik, cynamon oraz prażone orzechy laskowe.

 

Moja opinia:
Wosk kupiłam w ciemno, kierując się jego apetycznym opisem i piękną etykietą :) No same spójrzcie, czy ten obrazek nie jest zachęcający do odpalenia wosku? Na każde palenie kruszę naprawdę jego niewielką ilość, a moc jest wyczuwalna w całym pokoju. Jednak zapach nie powoduje bólu głowy, co dla mnie jest bardzo ważne. No ale czym pachnie? Wyczuwam tu mieszankę piernika, miodu i świątecznych przypraw. Ogólnie nie przepadam za zapachem pierników, czy w ogóle za świątecznymi woskami, jednak ten naprawdę przypadł mi do gustu! Ma w sobie to coś i skutecznie wprawia w świąteczny nastrój. Teraz palę go sobie dla przyjemności, jednak wiem, że za rok na 100% znajdzie się u mnie na stole w okresie świątecznym :)


Dostępność: Goodies
22g/9zł

8 komentarzy:

  1. Po rozpaleniu jest cudny, ale na sucho po prostu go nienawidzę bo pachnie na kilometr :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie świąteczne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście świąteczną atmosferę przywołuję paleniem zapachu mandarynki albo gruszki z żurawiną ale pierniczka nic nie pobije :)

    OdpowiedzUsuń