Regenerujący balsam do ciała, Evree

21:22:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Jakiś
czas temu na blogach pojawiało się dużo wpisów na temat balsamów do ciała firmy Evree. Skuszona pozytywnymi recenzjami postanowiłam w końcu któryś wypróbować. Mój wybór padł na czerwoną wersję regenerującą. Zapraszam na recenzję!



Od producenta:
Balsam stworzony do wymagającej skóry, która ma tendencję do wysuszania, pierzchnięcia
i ściągania. Aktywne składniki pochodzenia naturalnego tworzą jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która przywraca skórze elastyczność i ładny wygląd.
Kluczowe składniki:
*olejek arganowy – ujędrnia skórę, przeciwdziała procesom starzenia, wzmacnia i odżywia naskórek, przywracając zdrowy wygląd,
*ceramidy – odbudowują płaszcz hydro - lipidowy skóry, przyśpieszają regenerację naskórka, ułatwiają nawilżenie skóry,
*roślinne emolienty – doskonale pielęgnują skórę i pozwalają zachować na dłużej odpowiednie nawilżenie,
*kompleks witamin A,E,F – wzmacnia strukturę tkanki łącznej.



Moja opinia:
Balsam znajduje się w 400ml opakowaniu. Moim zdaniem to całkiem duża pojemność, na czym balsam tylko zyskuje :) Bez problemu możemy kontrolować ilość, jaka nam została - wystarczy spojrzeć pod światło. Balsam ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję. Bez trudu wydobywa się z butelki, łatwo rozsmarowuje po ciele i bardzo szybko wchłania. Lubię używać go rano, gdy wiem że nie mam zbyt dużo czasu na czekanie aż balsam się wchłonie. Bardzo spodobał mi się jego zapach. Jest niesamowicie delikatny i kwiatowy. Działanie balsamu też uważam za świetne! Naprawdę dobrze nawilża, wygładza i ujędrnia. Po jego użyciu moja skóra jest mięciutka i miła w dotyku. Jak najbardziej polecam!


Dostępność: Rossmann i inne drogerie
400ml/20zł

12 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam ten balsam i był w porządku jednak nie zachwycił mnie na tyle żeby do niego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ich kremy do rąk, balsamu miałam tylko próbkę i też świetnie nawilżał skórę. Muszę sięgnąć w końcu po pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś ich krem do stóp i też był świetny :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ich kremy do rąk, balsamu miałam tylko próbkę i też świetnie nawilżał skórę. Muszę sięgnąć w końcu po pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Evree jest jedna z moich ulybionych marek kosmetykow i chetnie po nia siegam. Tego kosmetyku nie testowalam, ale licze ze wkrótce sie to zmieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też testuję coraz więcej ich kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Nie było mi jeszcze po drodze do tej marki.

    OdpowiedzUsuń