Denko#grudzień oraz przegląd nowości

19:16:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Nowy Rok na kalendarzu już od kilku dni, a ja dopiero wzięłam się za denko i przegląd nowości. Nie ukrywam, że byłam na wyjeździe w Szwajcarii i po prostu  nie miałam kiedy tego wszystkiego ogarnąć. Ale już wracam do żywych. Zapraszam na denko i przegląd nowości!


1. Różany płyn micelarny, Evree - bardzo go polubiłam i co czuję, że na jednym opakowaniu się nie skończy :D Recenzja KLIK

2. Mleczko do demakijażu twarzy, Avon - mleczko bardzo ładnie zmywało makijaż, miało neutralny zapach i nie podrażniało.

3. Płyn micelarny, Garnier - mój ulubieniec i produkt, który praktycznie cały rok jest u mnie w łazience. Super zmywa makijaż i nie podrażnia skóry.


4. Szampon do włosów, Timotei - szampon ślicznie pachniał, bardzo dobrze mył włosy i pozostawiał je niesamowicie miękkie

5. Ochronny szampon do włosów Argan, Equilibra - bardzo go lubiłam, ładnie mył i wygładzał włosy. Recenzja KLIK

6. Intensywnie odżywiająca odżywka do włosów z masłem Shea, Equilibra - odżywka razem z szamponem z tej samej serii świetnie działała na moje włosy - super je nawilżała i wygładzała. Recenzja KLIK

7. Suchy szampon, Radical - szampon bardzo ładnie odświeżał włosy, a do tego przyjemnie pachniał


8. Perfumetka DKNY - uwielbiam zapach kultowego jabłuszka, więc tą perfumetkę używałam z ogromna rozkoszą. Zapach był jabłkowo-owocowy i muszę przyznać, że całkiem trwały :)

9. Woda toaletowa Sunflowers Morning Gardens, Elizabeth Arden - zapach był bardzo ładny, jednak chyba wolę klasyczne Sunflowery :D

10. Woda perfumowana 5th Avenue, Alizabeth Arden - uwielbiam ten zapach! To już moja 2 czy 3 buteleczka i na pewno nieostatnia :)

11. Perfumowany spray Instinct, Avon - nawet nie wiecie jak mi smuto, że ten zapach mi się skończył :( Spray pachniał przepięknie, a niestety jest już wycofany i w żadnym katalogu już go nie dostaniemy :/

12. Antyperspirant Powder Touch, Nivea - dezodorant sprawdził się u mnie świetnie. Miał delikatny zapach i super chronił


13. Żel peelingujący błękitne algi, AA - taka forma żelu pod prysznic bardzo mi odpowiada. Żel zawierał delikatne drobinki peelingujące, przyjemnie masował i ślicznie pachniał. Recenzja KLIK

14. Żel pod prysznic jabłko z przyprawami, The Body Shop - cudowny, świąteczny zapach, świetne działanie i kuszący wygląd buteleczki <3 Recenzja KLIK

15. Olejek do masażu i kąpieli Ice Tea, Organique - olejek pachniał bardzo ładnie i delikatnie. Wystarczyło dolać odrobinę do kąpieli, a nie było konieczności używać już potem balsamu


16. Masło do ciała jabłko z przyprawami, The Body Shop - uwielbiam masła TBS za ich cudowną, lekką konsystencję. To dodatkowo przepięknie pachniało świętami <3 Recenzja KLIK

17. Oliwkowy krem do ciała, Avon - mój kolejny ulubieniec, którego zużyłam już kilka opakowań :D Krem pachnie bardzo delikatnie i subtelnie. Dodatkowo świetnie nawilża


18. Matujący krem do twarzy, Barwa Siarkowa - krem był niesamowicie lekki, ślicznie pachniał i fajnie sprawdzał się jako baza pod makijaż

19. Peeling do stóp, Delia - bardzo go lubiłam. Peeling był bardzo mocny, więc pozostawiał idealnie gładkie stopy w dotyku

20. Aceton, Semilac - moim zdaniem ten aceton nie różni się od innych niczym, a może nawet jest od nich droższy :/


21. Korektor, Eveline - korektor oceniłabym jako kiepski :/ Słabo krył i prawie nie było widać żadnego jego efektu

22. Korektor, Bourjois - korektor jak na tak wysoką cenę troszkę mnie zawiódł, bo słabo krył :/


23. Wosk Sicilian Lemon, Yankee Candle - zapach totalnie mi się nie spodobał, bo pachniał jak kostka do toalety :/ Recenzja KLIK

24. Wosk Garden Sweet Pea, Yankee Candle - dla odmiany ten zapach to mój ulubieniec <3 Przepiękny, kwiatowy i niemęczący :D

25. Świeczka Gold&Cashmere, Kringle Candle - jak ja kocham ten zapach <3 Elegancka mieszanka wanilii, piżma i cytrusów. Świetnie pasował na świąteczne wieczory. Recenzja KLIK


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz czas na przegląd nowości o które wzbogaciłam się w grudniu!


W Avon w katalogu 17 troszkę poszalałam i w taki oto sposób stałam się właścicielką tych wszystkich rzeczy, które widzicie na zdjęciu powyżej :D 

* płyn do kąpieli pingwinek jabłko&cynamon

* płyn do kąpieli pingwinek śliwka&wanilia
* lawendowy krem do stóp - jako osoba nielubiąca zapachu lawendy, muszę przyznać, że krem pachnie cudownie 
* płyn do kąpieli żurawina&pomarańcza
* szminka Luxe
* tusz do rzęs Luxe
* kokosowy peeling do stóp - był to gratis za duże zamówienie
* perfumetka Incandessence  
* woda perfumowana Life dla niej i dla niego - z tych rzeczy cieszę się najbardziej <3 
Za zrobienie zakupów powyżej 240zł w katalogu 17 jako konsultantka mogłam kupić sobie taki zestaw perfum za jedyne 25zł!!! <3 Od dawna marzyłam o tym zapachu, jednak jego cena zawsze mnie troszkę odstraszała, a teraz w tak niskiej cenie mam 2 buteleczki :D


W grudniu otrzymałam kolejna paczuszkę z nowościami od Nivea<3 Tym razem Nivea postanowiła wysłać mi nowy szampon micelarny do włosów oraz świąteczną, limitowaną pomadkę do ust. 
Uwielbiam te paczki od Nivea. Zawsze są pięknie zapakowane, a w środku skrywa się miłą niespodzianka :)



Po baaaardzo długim oczekiwaniu na paczkę od Amilie, w końcu do mnie dotarła. W pudełeczku znalazłam:
mineralny podkład matujący Cashmere
* mineralny podkład matujący Golden Fair
*
puder mineralny Sunshine Dust
* korektor mineralny Intensive Light
* korektor mineralny Pistachio
W paczce znalazłam również trzy pędzelki, które znacznie ułatwią mi aplikację minerałów <3


Znowu się udało! Po raz trzeci udało mi się zostać ambasadorką Le Petit Marseillais :D Tym razem testujemy nowe dezodoranty i żele pod prysznic.


Miałam w tym miesiącu nic nie kupować w Yves Rocher ale wyszło jak wyszło :p Skorzystałam ze styczniowej ulotki i za sama wizytę w sklepie otrzymałam kalendarz. Dodatkowo skusiłam się na świąteczną kolekcję, która aktualnie jest na wyprzedaży. Do koszyka włożyłam żel pod prysznic owoce leśne, żel pod prysznic wanilia&bergamotka oraz krem do rąk owoce leśne. Za zakupy otrzymałam prezent w postaci oliwkowego balsamu do ciała :D


Zamówiłam sobie 5 wosków tydzień przed świętami i liczyłam, że zdążą mi dojść - niestety :/ Woski przyszły tuż po świętach ale i tak się cieszę, bo tymi zapachami będę mogła sobie przedłużyć trochę świąteczna atmosferę <3


Część pierwsza zakupów w Kontigo <3 Jeśli śledziłyście Instagram sklepu Kontigo, to wiedziałyście, że sklep oferował codziennie inne, ogromne promocje! W pierwszej turze zamówienia skusiłam się na trzy płynne pomadki Golden Rose w kolorach: 05, 16 oraz 17, gdzie każda wychodziła za ok 8zł! Dodatkowo kupiłam 2 podkłady za grosze, korektor, 2 cienie do oczu, 2 pędzle oraz aloesowy wielofunkcyjny żel Holika Holika.


W drugim zamówieniu w Kontigo skusiłam się tylko na dwie rzeczy: bambusową ściereczkę do demakijażu oraz arganowy szampon do włosów Organix, który kosztował mnie tylko ok 12zł! :o


Na koniec mój mały zakup w Szwajcarii - świąteczny krem do rąk Sephora <3


Jak u Was z nowościami? Kupujecie dużo, czy raczej wraz z przyjściem nowego roku bastujecie w zakupach? :D

14 komentarzy:

  1. Piękne zużycie no i nowości tez super. Moje zakupy w grudniu są dość spore , a post już na blogu, więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra nowości, ciekawa jestem zapachu tego żelu i masła z the body shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest cudny <3 Całe szczęście mam jeszcze jedno opakowanie masełka :D

      Usuń
  3. Ja byłam zadowolona z korektora z Eveline, ale ja nie mam wiele do ukrycia ;) świetne nowości - niech się miło używają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have lots of great product. I really want to try Garnier Micellar fluid.
    I am your new follower on G+ & GFC #250. Hope you will also follow me back on G+,GFC & Bloglovin. please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się ograniczyć kupowanie, ale na pewno ulegnę jakiejś promocji Kontigo właśnie mnie kusi najbardziej: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Kontigo potrafi skutecznie skusić na zakupy :p :D

      Usuń
  6. I denko i nowości bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne denko i duzo nowosci :D te zimowe zele pod prysznic przeslodkie wow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, może w ofercie netto jeszcze trafię na Instinct. A Attraction też używam i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń