Wzmacniający szampon micelarny, Nivea

21:45:00 Szafa Zapachów 15 Comments

Hej kochani!
Od jakiegoś czasu mam możliwość testowania nowości od Nivea w postaci micelarnego szamponu do włosów oraz ochronnej pomadki do ust. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Bardzo łagodnie oczyszcza nie podrażniając skóry głowy, wzmacnia włosy by były bardziej elastyczne,
chroni naturalne pH skóry głowy. Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.



Moja opinia:
Szampon znajduje się w 400 ml, przezroczystym opakowaniu. Bardzo przypadło mi to do gustu, bo możemy kontrolować ilość kosmetyku, jaka nam została. Szampon bardzo ładnie pachnie, zawiera ekstrakt z lilii, który wyraźnie da się wyczuć, jednak ja czuję coś jeszcze, coś świeżego i kwiatowego <3 Szampon świetnie oczyszcza włosy oraz pozostawia je niesamowicie świeże i lekkie. Dodatkowo jest bardzo łagodny i ładnie nawilża. Delikatnie się pieni i jest bardzo wydajny, dzięki swojej gęstej konsystencji.



Jeśli chodzi o pomadkę, to jestem z niej bardzo zadowolona. Jest to klasyczna pomadka nawilżająca tylko że w limitowanym opakowaniu. Jest bezzapachowa, przyjemnie nawilża i koi spierzchnięte usta. Jak najbardziej polecam się w nią zaopatrzyć w te chłodne, styczniowe dni.



Szampon: 400ml/17,99zł
Pomadka: 4,8g/8,79zł

15 komentarzy:

  1. u mnie te pomadki niestety się nie sprawdzały, no cóż :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety szampon się nie sprawdził, bo podrażnia mi skórę głowy, co rzadko się zdarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, to kiepsko :( U mnie całe szczęście nie zauważyłam takich objawów

      Usuń
  3. Z Nivea najbardziej lubię jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z szamponem bardzo się polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam szampon micelarny Nivea w wersji oczyszczającej i nie polubiłam się z nim. Włosy szorstkie i ciężkie do rozczesania.

    OdpowiedzUsuń