Pielęgnacja cery z Vianek

22:30:00 Szafa Zapachów 5 Comments

Hej kochani!
Bardzo lubię kupować gazety z dodatkami kosmetycznymi, ponieważ ostatnio można trafić na naprawdę dobre kosmetyki. Dziś zapraszam Wam na recenzję żelu do mycia twarzy oraz pianki myjącej do twarzy firmy Vianek, które były właśnie takim dodatkiem do gazet.


Rewitalizujący żel do mycia twarzy 


Delikatny żel myjący i złuszczający w jednym. Skutecznie eliminuje wszelkie zanieczyszczenia, nie podrażniając nawet wrażliwej skóry. Ekstrakt z owoców truskawek wygładza i rozjaśnia, wpływając na spłycenie zmarszczek. Kwas migdałowy usuwa wierzchnie warstwy naskórka, regulując tym samym odnowę komórkową i poprawia strukturę skóry. Po zastosowaniu żelu cera jest wyraźnie czysta, promienna i ma wyrównany koloryt.

Żel znajduje się w 150 ml opakowaniu z pompką. Ma bardzo fajną, nawet całkiem gęstą konsystencję. Dzięki temu zyskuje na wydajności, ponieważ starczył mi na około miesiąc codziennego stosowania rano i wieczorem! Żel jest przeźroczysty i bardzo ładnie daje się rozprowadzić po buzi, tworząc delikatną pianę. Ma piękny, słodki zapach, który wydaje się być jakąś mieszanką owoców, może niekoniecznie samych truskawek. Kosmetyk pięknie oczyszcza cerę. Zmywa z niej sebum, wszelkie zanieczyszczenia i pozostałości po makijażu. Pięknie matuje i pozostawia cerę aż piszczącą pod palcami z czystości. Zauważyłam też, że moja cera stała się bardziej promienna po jego regularnym stosowaniu.

Łagodząca pianka myjąca do twarzy



Delikatna pianka do twarzy, przeznaczona do codziennego mycia każdego typu cery, szczególnie wrażliwej. Zawiera kompleks składników o działaniu wiążącym wodę w skórze, łagodzącym i zmniejszającym zaczerwienienia (ekstrakt z korzenia lukrecji gładkiej, mleczan sodu i alantoina). Olej kokosowy i olej słonecznikowy oraz dodatek kwasu mlekowego gwarantują utrzymanie fizjologicznego pH i równowagi bariery hydrolipidowej. Polecana do każdego typu cery, szczególnie wrażliwej i podrażnionej, zaczerwienionej. Delikatnie oczyszcza, nawilża, łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia.

Pianka znajduje się w 150ml opakowaniu. Przed użyciem należy nią wstrząsnąć. Zazwyczaj na umycie całej buzi potrzebuję 4 pompek. Pianka bardzo delikatnie myje i ładnie rozprowadza się po twarzy. Ma bardzo przyjemny, lekko słodki zapach, jednak o wiele mniej intensywny niż w przypadku żelu do mycia twarzy. Pianka pozostawiła u mnie niedosyt. Niby nie mam się do czego przyczepić, jednak moja cera wymaga mocniejszego oczyszczenia. Pianka była po prostu zbyt delikatna dla mojej cery i czułam że nie wszystkie zanieczyszczenia są zmyte z buzi przy jej użyciu. 


Jak widzicie oba kosmetyki się u mnie sprawdziły, jednak moim zdecydowanym faworytem jest żel do mycia twarzy. Myślę, że pianka świetnie sprawdziłaby się u osoby z cerą wrażliwą, natomiast żel polecam osobom z tłustą i problematyczną cerą.

5 komentarzy: