Denko#maj oraz przegląd nowości

23:28:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z denkiem maja oraz małym przeglądem nowości kosmetycznych. Zapraszam!


1. Myjący mus do mycia ciała, Efektima - mus miał śliczny, zielony kolor, piankową konsystencję i piękny, limonkowy zapach. Bardzo dobrze mył i nie podrażniał. 

2. Płyn do kąpieli mango, Avon - płyn robił mnóstwo piany i pięknie pachniał.

3. Naturalne mydło do rąk Zimowy Poncz, Yope - mydełko miało przepiękny, uzależniający zapach oraz bardzo dobrze myło. Recenzja KLIK

4.  Żel pod prysznic Pralinka, Laq - żel miał niesamowity, czekoladowy zapach, był bardzo wydajny i świetnie mył. Recenzja KLIK

5. Mini żel pod prysznic oliwka, Palmolive - żel był bardzo kremowy, świetnie mył i pięknie pachniał.


6. Żel micelarny do mycia twarzy Limonka, Bielenda - żel świetnie oczyszczał, nie wysuszał i przepięknie pachniał.

7. Płyn micelarny Royal Snail, Eveline - płyn miał śliczny, jabłkowy zapach, super radził sobie ze zmyciem mocnego makijażu i do tego nie podrażniał.

8. Aloesowy żel wielofunkcyjny, Holika Holika - żel miał delikatny, aloesowy zapach, dobrze nawilżał i świetnie nadawał się jako podkład pod olejowanie włosów.


9. Regenerujący krem do rąk, Garnier - krem świetnie nawilżał i miał przyjemny, delikatny zapach.

10. Krem do rąk Zimowy Jaśmin, The Body Shop - krem miał bardzo intensywny, jaśminowy zapach. Dawał średnie nawilżenie, jednak jako produkt do użytku od czasu do czasu był całkiem w porządku.  

11. Japoński krem do rąk kamelia&olej ryżowy, Bielenda - krem miał przyjemny zapach i świetnie nawilżał dłonie. Recenzja KLIK



12. Masło do ciała Zimowy Jaśmin, The Body Shop - masełko świetnie nawilżało, było bardzo wydajne i bardzo intensywnie pachniało jaśminem. 

13. Jogurt do ciała Mleczna Czekolada, Fluff - jogurt fajnie nawilżał i miał bardzo przyjemny zapach. Recenzja KLIK


14. Owocowe maseczki w płachcie, Loverecpie - maseczki nie za dobrze się u mnie sprawdziły. Ich zapachy mało przypominały jakiekolwiek owoce, a działanie było bardzo przeciętne.

15. Oczyszczająco-matująca maska węglowa 8w1, Eveline
- maseczka bardzo fajnie oczyściła i wygładziła moją cerę.


 16. Próbka masła do ciała kwiat wiśni, Bosphaera - masło miało przepiękny zapach wiśni i świetnie nawilżało.

17. Antycellulitowy krem do ciała, Elancyl - bardzo fajny kosmetyk, szybko się wchłaniał i ładnie ujędrniał skórę.

18. Szampon regulujący, Biolaven - szampon miał śliczny zapach, dobrze mył i ładnie się pienił.

19. Odżywka do paznokci, Avon - odżywka fajnie utwardzała i odżywiała kruche paznokcie


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A teraz czas na przegląd nowości!

W maju kupiłam trzy gazety z kosmetycznymi dodatkami:
- Elle z żel-peeling do mycia twarzy od Tołpa
- Zwierciadło z pianką myjącą do twarzy Vianek
- Galę z żelem myjącym do twarzy Vianek


W Rossmannie skusiłam się na kilka nowości. Kupiłam sobie nową, arbuzową serię do włosów Garnier Fructis, limitowane mydełko do rąk Isana, a także nowy szampon do włosów Isany z olejkiem pomarańczowym i wyciągiem z orzechów makadamia. Dodatkowo kupiłam sobie drugą piankę do golenia Sun Ozon, bo przepięknie pachnie oraz peeling do ciała Isana o zapachu kandyzowanej pomarańczy i solonego karmelu. Jako ostatnie kupiłam dwa mini płyny micelarne Bielenda o zapachach arbuza i cytryny.

W Yves Rocher skusiłam się na dwa kremy do rąk: mango&kolendra oraz krem z arniką. W prezencie dostałam żel pod prysznic o zapachu kiwi z imbirem, który naprawdę ślicznie pachnie.

W maju poszczęściło mi się na Wizaż, bo dostałam się do aż dwóch testów. W pierwszej paczce znalazłam trzy odżywko-maski do włosów od Schwarzkopf. W drugiej otrzymałam ananasowy zestaw od Ziaji, w skład którego weszły shot do twarzy, szyi i dekoltu oraz mgiełka do ciała. 



Niedawno na Skin79 były spore promocje i skusiłam się u nich na mnóstwo rzeczy. Kupiłam 16 maseczek do twarzy w płachcie, aloesowy żel łagodzący, nawilżający żel o zapachu jabłka oraz 2 saszetki z maskami do włosów. Już nie mogę się doczekać testów. 


Na koniec jeszcze jedna rzecz, która wpadła mi w ręce w maju. Dostałam do testów balsam do paznokci Tisane. Testy już trwają, więc niedługo pojawi się jego recenzja.


Wpadło Wam coś o oko?

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe denko i nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle saaaaaame wspaniałości :) kusi mnie ten arbuzowy zestaw z Garnier, pewnie w końcu go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda! Z denka znam żel aloesowy HH - fajny pod olejowanie, ale ogólnie nie jestem jakąś wielką fanką :P Za to kremy z Bielendy były na prawdę super te japońskie. Miałam jogurt fluff, ale dla mnie miał za rzadką formułę. Za to śmietanka i maska na noc już były o wiele lepsze!
    Zostaję na dłużej i zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kusi mnie ta maska na noc :D Chętnie zajrzę :D

      Usuń
  4. Ten płyn Royal Snail to nie przypadkiem Eveline? Kojarzę, że miałam taki :)
    Rzeczywiście poszczęściło Ci się na wizażu. Ja już całe wieki tam nie testowałam. Nie lubią mnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, mój błąd. Już poprawione :D Ostatnio szczęście się do mnie uśmiecha :D

      Usuń
  5. Duże denko, ten aloesowy żel wielofunkcyjny, Holika Holika od dawna mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń