Woda toaletowa Secret Attitude, Avon

22:00:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam Wam powiedzieć kilka słów na temat wody toaletowej Secret Attitude od Avon. Jesteście jej ciekawi? Zapraszam!



Woda toaletowa Secret Attitude to fantazyjna kompozycja, z pysznie owocowymi nutami, w sam raz na letnie okazje. Po soczyście ananasowym, słodkim początku, na pierwszy plan wysuwa się bogaty aromat bzu, muśnięty zmysłową wonią ambry. To idealny zapach do koktajlowej sukienki.


Kompozycja: owocowo-kwiatowa
Główne nuty zapachowe: ananas, bez, ambra

Nuty głowy: soczyste jabłko, słodki ananas i jagody acerola
Nuty serca: bez, jaśmin, frezja
Nuty bazy: białe piżmo, drzewo sandałowe i ambra 


Woda toaletowa mieści się w 50ml buteleczce. Nie ukrywam, że bardzo mi się ona podoba i cieszy oko. Zapach nie posiada zatyczki, jednak ma blokadę w formie breloczka. Całość wygląda naprawdę uroczo. A jak jest z zapachem? Identycznie! Zapach jest słodziutki, uroczy i dziewczęcy. Zazwyczaj sięgam po mocne, kobiece zapachy, jednak ostatnio miałam ochotę na coś innego. Dlatego też skusiłam się na taki "nastolatkowy" zapach. Dominuje tu zapach ananasa. Później, gdy aromat się rozwija dołącza odrobina bzu i jabłka. Całość przełamują kwiatowe aromaty. Drzewo sandałowe fajnie podbija perfumy. Niestety woda nie należy do najtrwalszych zapachów. Niemniej jednak za cenę ok 30zł myślę, że warto ją wypróbować, zwłaszcza w lato. Gdy psikam się tym zapachem, przed oczami mam letni, ciepły wieczór, gdzieś w egzotycznym kraju, więc chyba warto? :D


Gorąco polecam Wam wypróbować ten zapach. Na lato będzie idealny!

13 komentarzy:

  1. Sprawdzałam ten zapach, ale dla mnie był zbyt słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dla mnie też był za słodki, jednak ostatnio dałam mu szansę i się zakochałam <3

      Usuń
  2. słodkie zapachy nie do końca mi się podobają. no chyba, że przełamane są jakimiś świeżymi nutami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tej wody w gimnazjum, czyli 6 lat temu :D Mam sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis zapachu brzmi świetnie. Coś idealnego dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pół roku nie używałam perfum, bo w ciąży mi przeszkadzają i już się nie mogę doczekać dnia, w którym znów jakichś uzyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musi ci ich mocno brakować, ale już niedługo <3

      Usuń