Kosmetyki Avon - mini recenzje

23:10:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam Was zaprosić na trzy mini recenzje kosmetyków Avon, które ostatnio używam. Ciekawi? Zapraszam!

Odświeżająca pianka oczyszczająca z ekstraktem z nasion moringa
Pianka znajduje się w 150ml opakowaniu. Jej pompka działa bez zarzutu. Pianka ma charakterystyczną, bardzo lekką konsystencję, ładnie rozprowadza się po buzi. Używałam, ją codziennie rano i wieczorem. Z rana sprawdzała się u mnie bardzo dobrze, jednak wieczorem czułam lekki niedosyt po jej stosowaniu. Myślę, że była zbyt delikatna i po prostu nie radziła sobie z domywaniem cery po makijażu. Pianka pozostawiała po sobie lekkie uczucie ściągnięcia, jednak fajnie odświeżała. Głównym powodem tego odświeżenia był świetny, lekko męski zapach. Jak dla mnie był on bardzo przyjemny. Ostatecznie mam co do niej mieszane uczucia.

Płyn do kąpieli Sorbet z Mango
Płyn mieści się w 250 ml opakowaniu. Jego szata graficzna jak dla mnie jest bardzo przyjemna dla oczu. Płyn ma piękny zapach mango, który jest niesamowicie prawdziwy i soczysty. Kosmetyk robi niesamowicie dużo piany, więc wystarczy wlać go naprawdę odrobinę do wanny by cieszyć się kąpielą w bąbelkach. Płyn nie podrażnia i nie wysusza. Jak dla mnie jest świetny.



Krem do rąk Encanto Alluring
Krem do rąk mieści się w 30g opakowaniu. Troszkę się go bałam z racji, iż jest on perfumowany, a dokładniej tego że będzie wysuszał dłonie. Całe szczęście tak się nie stało. Krem przyjemnie nawilża, może nie na długo, ale chwilowe ukojenie daje. Wyczuwam nawet delikatną powłoczkę ochronną, którą tworzy na dłoniach. Krem ma śliczny, delikatny zapach. Można tu wyczuć mieszankę gruszki, wanilii i czegoś bardzo delikatnego. Całkiem przyjemny produkt.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jaki jest wasz ulubiony kosmetyk Avon?

9 komentarzy:

  1. Płyn do kąpieli Sorbet z Mango musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaden z tych produktów mnie nie zainteresował. Z Avon lubię głównie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też głównie kupuję u nich zapachy, ale od czasu do czasu lubię przetestować i coś innego :D

      Usuń
  3. Ja z Avon zamawiam głównie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Avonu to chyba najbardziej lubię zapachy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja dawno nie miałam nic z Avon

    OdpowiedzUsuń