Zimowy poncz, czyli kosmetyki od Yope

22:40:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Witajcie!
Pewnie już zdążyliście zauważyć, że uwielbiam zimowe, limitowane kolekcje kosmetyków. Tej zimy skusiłam się m.in na zestaw od Yope o pięknym zapachu zimowego ponczu. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? Zapraszam!



Pięknie zapakowany zestaw kosmetyków dorwałam w Super-Pharm za ok 35zł. W skład zestawu wchodzą: naturalne mydło do rąk 500ml oraz balsam do rąk i ciała 300ml


Od producenta:
Zapach kosmetyku może wywołać miłe skojarzenia i lawinę endorfin. Aż chce się żyć! Dlatego stworzyliśmy serię Zimowy Poncz o kuszącym, owocowo-korzennym aromacie rozgrzewającego ponczu. Polubisz jego  zapach i miękką, wygładzoną skórę. Formuła zawiera ekstrakty z mandarynki i kardamonu, które działają jak  bomby witaminowe dla Twojej skóry. Razem z olejem ze słodkich migdałów, pełnym nienasyconych kwasów tłuszczowych, dbają o intensywne odżywienie skóry i jej miękkość.


Moja opinia:
Zarówno mydło w płynie jak i balsam znajdują się w bardzo ładnych i cieszących oko opakowaniach. Ich szata graficzna bardzo mi się podoba, jest minimalistyczna, a zarazem urocza. Dzięki pompce, każdy produkt jest bardzo łatwo wydobyć z opakowania. Jednak jeśli chodzi o mydło to jak dla mnie ma ono zbyt rzadką konsystencję, zbliżoną do wody :/ Nie mniej jednak ładnie się pieni i dobrze myje. Balsam ma już troszkę konkretniejszą konsystencję, ładnie rozprowadza się po ciele i szybko się wchłania. Po użyciu balsamu skóra jest mięciutka i super nawilżona, zresztą po użyciu mydełka dłonie też są fajnie nawilżone i nie ma tu mowy o jakimkolwiek uczuciu wysuszenia. A teraz czas na najważniejsze - zapach! Jak dla mnie jest obłędny <3 Jest to takie połączenie zimowych owoców z ciasteczkami i nutą ponczu. Zapach jest obłędny i naprawdę uzależnia, a co ważne bardzo długo utrzymuje się na skórze. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak ciekawą kompozycją zapachową. 


Lubicie kosmetyki Yope?

12 komentarzy:

  1. Oba produkty bardzo chętnie bym wypróbowała, mimo, że zraziłam się do Yope przez jedną ich serię do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ich kosmetyki do ciała są świetne, a do włosów jeszcze nie miałam okazji nic testować :D

      Usuń
  2. Lubię Yope :) ostatnio poznałam żele do higieny intymnej z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków za dobrze, bo miałam jeden czy dwa produkty od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero poznaję z tą firmą. Jak na razie miałam od nich żel pod prysznic i troszkę chemii :D

      Usuń