Denko#grudnia oraz przegląd nowości

22:45:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na denko grudnia oraz przegląd nowości kosmetycznych, których jest u mnie całkiem sporo. 


1. Żel pod prysznic Citrus Zing, Avon - bardzo lubię ten żel za jego piękny, orzeźwiający zapach. Do tego pompka, którą posiada znacznie ułatwia jego użytkowanie.

2. Mleczko do mycia ciała z masłem kakaowym, Avon - to mleczko to moje odkrycie zeszłego roku! Mleczko miało cudny, kakaowy zapach, idealną konsystencję, było bardzo wydajne i świetnie nawilżało skórę.

3. Kokosowy żel pod prysznic, Yves Rocher - ten żel to mój kolejny ulubieniec zeszłego roku. Jego zapach był przepiękny, przy czym bardzo intensywny. Kąpiel w tym żelu pozwalała się niesamowicie zrelaksować i odciąć od codziennych problemów


4. Mus do mycia twarzy Borówka Amerykańska, Bielenda - niestety mus się u mnie nie sprawdził. Pozostawiał po sobie tłusty film i zatykał pory :/ Recenzja KLIK

5. Matujący płyn micelarny, Eveline - płyn świetnie radził sobie ze zmyciem nawet mocniejszego makijażu, a do tego nie podrażniał i miał całkiem przyjemny, bardzo delikatny zapach.



6.
Suchy szampon, Batiste - mój hit od lat <3 Uwielbiam go za zapach i świetne działanie.

7. Szampon do włosów suchych i zniszczonych, O'Herbal - bardzo fajny szampon o przepięknym zapachu. Po jego użyciu włosy były niesamowicie sypkie i lekkie <3


8. Wiśniowe masło do ciała, Biolove - masło uzależniało swoim zapachem, jednak nie do końca się u mnie sprawdziło. Pozostawiało na ciele niesamowicie tłusty film wyczuwalny jeszcze na drugi dzień, co sprawiało mi duży dyskomfort.

9. Śmietanka do ciała Mandarynka, Fluff - jak dla mnie totalny bubel. Zapach jak i działanie było dla mnie bardzo kiepskie. Recenzja KLIK

10. Krem do rąk kwiat lotosu&szałwia, Yves Rocher - cudo! Krem miał piękny, delikatny i kwiatowy zapach, bardzo szybko się wchłaniał i super nawilżał. Recenzja KLIK

11. Płyn do higieny intymnej, Avon - totalny bubel. Płyn mocno podrażniał, co w tego typu produktach nie powinno się zdarzyć

12. Mydło do rąk mleko&miód, Cien - mydełko miało przyjemny zapach, dobrze myło, jednak było bardzo niewydajne :/


13. Podkład Liquid Control, Eveline - jeden z lepszych podkładów jakie używałam. To już chyba moja druga buteleczka i na pewno nie ostatnia. Podkład świetnie kryje, ładnie się wtapia w skórę i nie tworzy efektu maski. 

14. Utrwalacz do makijażu, Wibo - powiedziałabym, że ten produkt to taki przeciętniak. Używałam go na jakieś większe wyjścia, żeby utrwalić makijaż jednak średnio się sprawdził w tej roli. Nie polecam :/

15. Balsam do ust, Tisane - fajny, odświeżający balsam. Przyjemnie nawilżał i pięknie pachniał. Recenzja KLIK

16. Balsam do ust, Carmex - balsam ładnie nawilżał, jednak trochę męczył mnie ten efekt mrowienia :/

17. Nawilżający krem, CeraVe - krem był bezzapachowy, szybko się wchłaniał i świetnie nawilżał

18. Nawilżająca emulsja do mycia ciała, CeraVe - emulsja ładnie myła i super nawilżała

19. Maseczki do twarzy, Bielenda - maseczka w płachcie ze śluzem ślimaka była świetna, za to ta z borówką była raczej przeciętna

20. Próbki szamponów, Seboradin, Pilomax - całkiem fajne produkty, ładnie myły i dobrze się pieniły


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A teraz zapraszam na przegląd nowości!


W Black Friday skorzystałam ze świetnej promocji na stronie Laq.pl. Firma podwajała zamówienia, więc zamawiając jeden zestaw świąteczny w skład którego wchodziły: mus do mycia twarzy, żel pod prysznic oraz peeling do ciała  o cudnym zapachu pralinki otrzymałam drugi taki sam gratis <3


Kolejne nowości to zakupy z Natury i Lidla. W Naturze skusiłam się na kilka nowości od Bielendy z serii Eco Nature. Kupiłam dwa peelingi do ciała, maseczkę do twarzy oraz dostałam kilka próbek kremu do twarzy. Dodatkowo do koszyka wrzuciłam mydło do rąk o świątecznym, owocowym zapachu firmy Seyo. W Lidlu za to kupiłam piankę do mycia rąk o zapachu śliwki marki Cien.



W Super Pharm skusiłam się na świąteczny zestaw firmy Yope. W opakowaniu znalazłam naturalne mydło do rąk oraz nawilżający balsam do rąk i ciała o zapachu zimowego ponczu. Zapach jest przepiękny <3


Kolejne zakupy z Super Pharm. Tym razem czekoladowy peeling do ciała Organic Shop oraz żel antybakteryjny Carex. 





Będąc w Biedronce przed świętami udało mi się kupić 3 zestawy świąteczne w sporej promocji - 50%. Kupiłam: 
- zestaw świątecznych kremów do rąk o zapachach: bakaliowego keksu, miodowego piernika oraz kokosowej muffinki
- zestaw do pielęgnacji dłoni: krem do rąk o zapachu miodu i kawy, a także regenerujący zabieg do dłoni i paznokci
- zestaw kosmetyków Dove z edycji limitowanej o pięknym, korzennym zapachu. W skład zestawu wchodzą: żel pod prysznic balsam do ciała oraz dezodorant w kulce

Teraz czas na małe zakupy z Rossmanna. Kupiłam pięknie pachnący jabłkiem żel pod prysznic, mydło w płynie, moje ulubione płatki pod oczy Perfecty oraz ukochany Eyeliner Eveline


W grudniowym katalogu Avon kupiłam kilka rzeczy:
- świąteczny balsam do ciała awokado
- balsam do ciała orzechy makadamia
- płyn do kąpieli pomarańcza&żurawina
- płyn do kąpieli czerwone jagody
- krem do rąk Attraction
- krem do rąk orzechy makadamia
- wodę perfumowaną Incandessence
- 3x próbki balsamów Encanto

Jako gratisy i nagrody otrzymałam:
- zestaw Viva la Vita, czyli woda perfumowana oraz balsam perfumowany
- antybakteryjny żel do rąk
- wodę perfumowaną Eve Elegnace


Będąc w Hebe kupiłam kilka rzeczy:
- olej z bawełny Nacomi
- aloesowy hydrolat do twarzy, Nacomi
- złuszczający tonik rozświetlający, Soraya
- wodę micelarną, Bielenda
- wode tonizującą, Bielenda


Od sklepu Fryzomania otrzymałam trzy, bardzo ciekawe kosmetyki:
- brzoskwiniowy szampon do włosów
- olejek nawilżający z zieloną herbatą do olejowania włosów
- szampon w kostce od Mydlarni Cztery Szpaki


Z Empiku też przybyło mi trochę nowości. Stałam się bogatsza o 6, świetnych książek oraz o wodę perfumowaną Beyonce Pulse.
 

W grudniu kupiłam też Zwierciadło do którego został dołączony kalendarz na 2021r. Bardzo mi się spodobał, bo jest mały i poręczny.



Teraz czas na prezenty Mikołajkowe. Dostałam:
- książkę Dolina Bernarda Miniera
- wielką, lawendową świecę
- świąteczne kapcie-balerinki
- dwie pary uroczych, zimowych skarpetek
- dwie Kinder Niespodzianki
- zestaw przepięknej biżuterii z niebieskim kamieniem
- zestaw skarpetek Myszka Miki



Teraz czas na prezenty gwiazdkowe:
- milutki poduszko-pluszak
- czarny, sztywny plecak z Mohito
- żelkowy bukiet kwiatów
- skarpetki z reniferami
- skarpetki robione na zamówienie z moim kochanym psem <3 Na zdjęciu pokazałam Wam je z bliska <3 Cztery minki mojej kochanej Soni po prostu skradły moje serce <3
- szczoteczka soniczna Tessa
- opaska na rękę Huawei Band 4
- ręcznie robione kolczyki
- wino z Zamojskiej Winiarni 


Na koniec chciałam się Wam pochwalić moimi łupami z Rossmanna na wyprzedaży poświątecznej. Kupiłam:
- kalendarz adwentowy Yankee Candle za całe 30zł <3
- tagi prezentowe (3x0,99zł)
- tasiemki ozdobne (3x0,99zł)
- ozdoby do pakowania prezentów (2x0,99zł)
- 2 pary uroczych, świątecznych skarpet zapakowanych w kartonowe pudełeczka (2x3,99zł)
- drewnianą, świecącą choinkę (3,99zł)







7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne denko! Już mega dawno nie miałam żadnych płynów z Avon i Yves Rocher, muszę to nadrobić. Borówkowa pianka z Bielendy sprawdzała się u mnie super. Miałam też tę wersję suchego szamponu z Batiste i śmietanki z Fluff... udane kosmetyki :) Co do nowości to żałuję, że nie udało mi się upolować tego zestawu pralinkowego w promocji, bo kupiłam go w cenie regularnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny z Avon i YR to jedne z moich ulubionych, więc z czystym sercem je polecam <3 Ja sama dowiedziałam się o tej promocji chwilę przed jej końcem :/

      Usuń
  2. Muszę kupić Zwierciadło z tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze je widziałam w różnych sklepach, więc jest szansa że je dostaniesz :D

      Usuń
  3. Wszystkie kosmetyki od Avon miałam :) Szcególnie lubię ich żele, są mega pachnące <3

    OdpowiedzUsuń