Pralinkowy zestaw kosmetyków, Laq

23:05:00 Szafa Zapachów 15 Comments

Hej kochani!
Lubicie zimowe kosmetyki? Ja nie wyobrażam sobie okresu zimowo-świątecznego bez choćby jednego takiego produktu w mojej łazience. W tym roku skusiłam się m.in. na nowości firmy Laq o pięknym zapachu pralinki. Udało mi się je upolować w czarny piątek na świetnej promocji. Kupiłam dwa zestawy kosmetyków w cenie jednego <3 Zapraszam na recenzję!



W skład jednego zestawu wchodzą:
- żel pod prysznic Pralinka
- peeling myjący Pralinka
- mus do mycia twarzy Pralinka


Zimowa kolekcja przykuwa uwagę swoją piękną grafiką. Wszystko jest niesamowicie estetyczne i po porostu ładnie prezentuje się w łazience. Zapach tej serii to po prostu mistrzostwo! Czekolada, czekoladki, trufle czekoladowe - właśnie tak bym go opisała. Aż chcę się zjeść te kosmetyki.


Żel pod prysznic mieści się w 300ml opakowaniu. Posiada wygodną w użyciu pompkę, która się nie zacina. Ma idealną konsystencję, która łatwo rozprowadza się po ciele. Żel tworzy troszkę piany, ładnie oczyszcza skórę i przede wszystkim świetnie ją pielęgnuje. Po jego użyciu zapach pozostaje na niej jeszcze przez jakiś.




Peeling myjący to chyba mój ulubiony kosmetyk z całej tej trójki. Mieści się w 200ml opakowaniu, więc spokojnie mogę powiedzieć, że starcza na jakieś 5 użyć. Peeling ma wspaniałą, piankową konsystencję. Zanurzone w nim drobinki cukru świetnie masują. Są one dosyć duże, więc powiedziałabym że peeling jest niezłym zdzierakiem. Osobiście używam go zamiennie z żelem pod prysznic. Peeling świetnie oczyszcza, myje i pielęgnuję skórę. Po jego użyciu skóra jest ładnie nawilżona i pięknie pachnie. 




No i na koniec mamy kolejne cudo. Odprężający mus do mycia twarzy to po prostu jakieś mistrzostwo <3 Już tuż po odkręceniu wieczka wiedziałam, że to będzie wielka miłość. Apetyczna, pianka w 100ml opakowaniu wygląda i pachnie tak obłędnie, że aż chciałoby się ją zjeść. Mus ma niesamowicie lekką konsystencję. Pomyślałoby się, że z tego powodu będzie to niewydajny produkt jednak nic bardziej mylnego! Żeby umyć nią całą buzię wystarczy naprawdę odrobinka. Na samym początku nabierałam jej za dużo, jedna potem nauczyłam się nabierać odpowiednią, mniejszą ilość i bez problemu myłam nią całą twarz. Mus tworzy delikatną pianę, nic a nic nie podrażnia, a co dla mnie najważniejsze nie pozostawia uczucia ściągnięcia na buzi. Kosmetyk ładnie nawilża i wygładza. Mając cerę tłustą jestem bardzo zadowolona z jego działania. 


Koszt jednego takiego zestawu to 62zł. Jednak ja za tą cenę zdobyłam aż dwa takie zestawy, dlatego uważam to za niesamowicie opłacalne zakupy <3

Używacie kosmetyków Laq? Jakie są wasze ulubione?

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam słodkie zapachy kosmetyków <3 Niestety nie próbowałam jeszcze żadnego produktu marki Laq. Pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja recenzja brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałam te kosmetyki komuś w prezencie, pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zapachy jesienią/zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wszystkie słodkie i otulające zapachy są najlepsze w tym okresie <3

      Usuń
  5. miałąm cąły zestaw ;D i w sumie mus do wtrazy dalej używam, ale już się kończy :D peeling uciekłw moemnt, za to żel pod prysznic będę na bank używać do wiosny haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sumie jest podobnie z szybkością zużywania :D

      Usuń
  6. No to niezły deal :) Lubię te zimowe kosmetyki :) Szkoda, że nie trafiłam na ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń