Zimowe kosmetyki drzewo sandałowe&zimowe przyprawy, Dove

20:57:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
W grudniu udało mi się upolować świetny zestaw prezentowy od Dove w Biedronce. Zawiera on trzy zimowe kosmetyki, które pochodzą z edycji limitowan
ej. Dziś czas na ich recenzję, zapraszam!

W skład zestawu wchodzą:
- zimowy żel pod prysznic
- zimowy balsam do ciała
- antyperspirant w kulce jaśmin&puder

Kosmetyki naprawdę świetnie się u mnie sprawdziły. Najbardziej zachwycił mnie ich zapach. Był niesamowicie elegancki, ciepły i otulający. Świetnie tu czuć drewno sandałowe i zimowe przyprawy. Taka kwintesencja zimy. 


Żel pod prysznic mieści się w 250ml opakowaniu. Jego szata graficzna naprawdę cieszy oko. Zapach jest bardzo intensywny i pozostaje na skórze na długo po prysznicu. Jedyny minus jaki zauważam w tym żelu to trudność w zmyciu go z ciała. Żele Dove mają to do siebie, że lubią pozostawić na skórze tłustą warstewkę, dlatego po prostu trzeba wspomóc się gąbką do mycia i wtedy warstewka znika.


Balsam do ciała ma pojemność 250 ml. Jego konsystencja jest idealna, nie za rzadka, nie za gęsta. Dodatkowo bardzo szybko się wchłania. Balsam świetnie nawilża i wygładza skórę, a do tego otula ją niesamowicie ciepłym zapachem. 


Antyperspirant w kulce ma przepiękny, pudrowo-kwiatowy zapach. Jego ochronę oceniłabym jako przeciętna. W mało aktywne dni sprawdza się bardzo fajnie.


Za zestaw dałam ok 15-20zł i sądzę że za taką cenę naprawdę było warto! Jestem zachwycona działaniem tych kosmetyków jak i ich świąteczno-zimowym zapachem.

10 komentarzy: