Mus do mycia twarzy Borówka Amerykańska, Bielenda

21:19:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją nawilżająco-rozświetlającego musu do mycia twarzy firmy Bielenda. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? Zapraszam!


Od producenta:
Oto wegański mus o puszystej kremowej konsystencji w stylu foodie, przeznaczony do codziennego mycia i oczyszczania cery odwodnionej, pozbawionej blasku. Efekt? Super puszysta formuła musu delikatnie, ale skutecznie oczyszcza naskórek z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Nie wysusza go, nie ściąga i nie powoduje dyskomfortu. Daje efekt czystości, świeżości, satynowej miękkości i gładkiej skóry. Doskonale przygotowuje cerę do dalszej pielęgnacji. Nie będziemy wspominać obłędnym zapachu i przyjemności stosowania, o tym na pewno przekonasz się sama.




Moja opinia:
Mus znajduje się w 135g tubce. Jego kolor jest świetny, a zapach jeszcze lepszy! Mus pachnie owocami leśnymi, taką mieszanką borówek z malinami. Sama konsystencja kosmetyku przypomina bardziej krem niż mus. Mus ładnie rozprowadza się po twarzy. W kontakcie z wodą praktycznie się nie pieni, jednak to nie przeszkadza w porządnym umyciu buzi. A jak jest z działaniem? Niestety troszkę się na nim zawiodłam. Mus niby jakoś tam myję buzię, jednak pozostawia po sobie tłusty film i zatyka pory. Zamiast mieć po nim oczyszczoną cerę, to mam mocno zapchaną. Niestety nie jestem z niego zadowolona.

Dostępność:
Hebe, Rossmann, inne drogerie
135g/15,99zł

7 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie konsystencja jak wygląda szkoda, że nie pokazałaś.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było mi ją uchwycić, ale mus ma konsystencję takiego gęstego kremu do twarzy :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię całą borówkową linię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie sprawdziła się maseczka do twarzy z tej serii :)

      Usuń
  3. uo nawet nie widziałąm tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już jakiś czas na rynku, ale Bielenda tak szybko wypuszcza coraz to nowe serie, że czasem trudno je wszystkie ogarnąć :p

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak się u ciebie sprawdzi, może akurat go polubisz :D

    OdpowiedzUsuń