Denko#września oraz przegląd nowości

17:31:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Mamy już październik, więc czas rozliczyć się ze zużyciami września, a także zrobić mały przegląd nowości kosmetycznych. Jeśli jesteście ciekawi jak to u mnie wygląda, zapraszam dalej!


1. Żel do golenia, Gillette - żel bardzo fajnie się u mnie sprawdził, ładnie pachniał i znacznie ułatwiał golenie

2. Antyperspirant, Garnier - mój ulubieniec! Super chronił i pięknie pachniał


3. Płyn do kąpieli wiosenny bukiet, Avon - jak już pewnie zdążyliście się zorientować ten płyn gości u mnie od dawna. Ma cudny zapach, robi dużo piany i nie wysusza skóry.  


4. Suchy szampon, Batiste - szczerze mówiąc był to najgorszy suchy szampon ze wszystkich Batiste jakie testowałam. Słabo pachniał i kiepsko odświeżał włosy :/ 

5. Szampon do włosów, Pantene - szampon sprawdził się u mnie całkiem fajnie. Ładnie mył, włosy po nim były gładkie i miękkie w dotyku 


6. Ziołowy tonik do twarzy, Duetus - bardzo lubię ten kosmetyk. 
Świetnie radził sobie ze świecącą się cerą, łagodził podrażnienia i fajnie odświeżał. Recenzja KLIK

7. Płyn micelarny do skóry tłustej i wrażliwej, BasicLab - nie mam mu nic do zarzucenia. Super zmywał makijaż i nie podrażniał. Recenzja KLIK


8. Mydło w płynie, Isana - bardzo fajne mydełko o ładnym zapachu

9. Żel pod prysznic biała herbata, Isana - żel miał bardzo przyjemny, delikatny zapach, ładnie się pienił i nie podrażniał 

10. Kokosowy żel pod prysznic, Isana - jak on pięknie pachniał! 
Żel super odświeżał i fajnie pielęgnował skórę

11. Scrub do ciała grejpfrut&mandarynka, Avon - scrub pachniał niesamowicie <3 Jednak miał tak małe i prawie niewyczuwalne drobinki ścierające, że używałam go jak zwykły żel pod prysznic. W tej roli był całkiem ok


12. Aloesowy balsam do ciała, Yves Rocher - zakochałam się w tym balsamie <3 Miał niesamowicie lekką konsystencję, cudnie koił podrażnioną skórę, a do tego niesamowicie delikatnie pachniał


13. Odżywczy balsam do ciała z masłem shea Orientalny, Argan my Love - uzależniłam się od tego balsamu przez jego piękny, lekko męski zapach. Jednak jego działanie też było świetne - super nawilżał i łagodził skórę.

14. Olejek w balsamie kwiat wiśni, Nivea - to już moje drugie opakowanie tego balsamu. Uwielbiam jego lekką, szybko wchłaniającą się konsystencję oraz piękny, kwiatowy zapach. Recenzja KLIK


15. Bananowy krem do rąk, Avon - super krem, o pięknym zapachu i świetnym działaniu


16. Krem do rąk z arniką, Yves RocherKrem miał bardzo delikatny, całkiem przyjemny zapach. Miał lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłaniał. Dodatkowo dawał wspaniałe uczucie nawilżenia 

17. Krem do stóp grejpfrut&bazylia, Avon - krem średnio nawilżał, a nawet lekko wysuszał stopy. Nadrabiał jednak pięknym, świeżym zapachem


18. Żel pod prysznic czerwone jabłuszko, Yves Rocher - jak ten żel cudnie pachniał! Fajnie się pienił i dobrze mył

19. Żel pod prysznic karmelizowane jabłka, Yves Rocher - kolejna petarda zapachowa <3 Żel tak samo jak jego poprzednik super się pienił, a także ładnie mył i nie wysuszał skóry. 

20. Żel do higieny intymnej, Facelle - lubię żele tej firmy. Ten świetnie sprawdzał się na wyjazdach

21. Żel antybakteryjny, Bath&Body Works - żel miał piękny, jabłkowy, świąteczny zapach, a do tego super odświeżał


22. Aloesowa maska intensywnie nawilżająca, Perfecta - jakoś nie zrobiła na mnie najlepszego wrażenia. Mocno mnie zapchała i pozostawiła po sobie lepką, nieprzyjemną warstwę

23. Odżywcza maseczka jagoda, Soraya - niestety ta maseczka też mnie trochę zawiodła :/ Tak samo jak jej poprzedniczka lekko mnie zapchała, jednak jej niesamowicie, obłędny zapach rekompensuje wszystko <3

24. Sól do kąpieli z mocznikiem kokos&wanilia, IsanaSól miała piękny, niebieski kolor i tak też zabarwiła wodę. Zapach kokosa z wanilią unosił się w całej łazience. Sól przyjemnie nawilżyła moją skórę i przygotowała ją do dalszej pielęgnacji


Jeśli chodzi o denko, to by było na tyle. Teraz zapraszam Was na przegląd nowości!


Na początku września udało mi się upolować dwa Zwierciadła z dodatkami. Jednym z nich był kalendarz na najbliższy rok, a drugim żel myjący do twarzy Biolaven <3


Na Vinted zapolowałam na świetny zestaw maseczek na każdy dzień tygodnia od Dermiki. Już nie mogę doczekać się testów :D


Ostatnio los się do mnie uśmiechnął i udało mi się wygrać rozdanie na Instagramie <3 A oto co otrzymałam:

- enzymatyczny peeling do twarzy o zapachu ananasa Eveline
- olejek w balsamie o zapachu róży Nivea
 

- matującą maskę w płacie Eveline
- kojący krem na dzień do twarzy Soraya


Moje zakupy na promocji na kolorówkę w Rossmannie były naprawdę niewielkie. Kupiłam tylko mój ukochany eyeliner z Eveline, korektor Lovely oraz bibułki matujące Wibo. Wszystkie te rzeczy goszczą u mnie już od dawna i z czystym sumieniem mogę je Wam polecić.


We wrześniu w moje ręce trafiły do mnie perfumy od Luxure:
- Good Mood

- City Fantasy
- Luxure Nature Man
- Luxure Nature Woman



Kolejnymi nowościami w moich rękach są sera do twarzy od LiqPharm. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą, więc tym bardziej jestem ich bardzo ciekawa. Wybrałam:

- serum rozświetlające z wit C - skóra normalna/mieszana
- koncentrat intensywnie korygujący na noc


Skorzystałam też z wrześniowej ulotki Yves Rocher. Skusiłam się na:
 żel pod prysznic kwiat lotosu&szałwia oraz krem do rąk malina&mięta pieprzowa, a jako prezent dostałam krem do rąk o tropikalnym zapachu oraz 2 próbki kremów do twarzy


W katalogu 13 w Avon złożyłam całkiem spore zamówienie. Kupiłam:
- szminkę Power Stay w odcieniu Persistent Pink
- wodę perfumowaną Perceive
- krem do rąk bergamotka&cytryna
- żel pod prysznic La Vita
- żel pod prysznic Nutra Effect


W ostatnich dniach września trafiłam na gazetę Wysokie Obcasy ze świetnym dodatkiem w formie płynu micelarnego&toniku 2w1 <3

Coś Wam wpadło w oko?


12 komentarzy:

  1. Super denko, gratuluję :) Nowości też bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo zużyłaś, ten kokosowy żel z Isany jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty! Z denka znam tonik Duetus, maseczkę foodie i sól z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam zadowolona z olejku w balsamie 'kwiat wiśni', ale nie skradł mojego serca na tyle, abym miała do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z nim bardzo polubiłam, ale chętnie wypróbuję też inne wersje zapachowe :D

      Usuń