Pomadka do ust w płynie od Revers Cosmetics

18:18:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam Wam przedstawić bardzo ciekawą pomadkę do ust w płynie Vivat Shine Liquid Lipstick od Revers Cosmetics. Zapraszam!



Od producenta:

Pomadka w płynie nadająca ustom błyszczące metaliczne wykończenie.Rozpieszczaj swoje usta i zmysły z metaliczną, płynną pomadką o zapachu kuszącej czekolady. Niezwykła formuła Vivat Shine nasycona wielowymiarowymi, odbijającymi światło drobinkami dodaje ustom niebywałego metalicznego blasku. Usta błyskawicznie stają się pełniejsze, gładsze oraz niezwykle kuszące. Głębokie i intensywne kolory o wysokim stopniu krycia doskonale utrzymują się na powierzchni ust zapewniając nieskazitelny efekt przez wiele godzin. Produkt możemy aplikować samodzielnie lub na dowolną pomadkę, tak aby dodać ustom olśniewającego blasku.


Moja opinia:
Pomadka znajduje się w bardzo ładnym, eleganckim opakowaniu. Zdecydowałam się na przetestowanie pomadki o numerze 04. Jej ceglasto-różowy kolor pięknie prezentuje się na ustach. Pomadka ma w sobie bardzo dużo brokatowych drobinek. Na ustach dochodzi jeszcze mocno widoczny metaliczny efekt. Całość prezentuje się bardzo ciekawie. Pomadka nie wysycha, a więc przez cały czas jest lekko mokra na ustach. Ma piękny, czekoladowy zapach, a jeśli chodzi o jej trwałość, to po każdym posiłku trzeba ją niestety nakładać od nowa.


Dostępność:
5ml/10,99zł KLIK

Lubicie takie pomadki?


14 komentarzy:

  1. The colour is amazing <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dłoni mi się podoba, ale na ustach średnio lubię takie wykończenie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to wykończenie wygląda dosyć oryginalne na ustach :)

      Usuń
  3. Ciekawy jest ten odcień, nie miałam już dawno takiej pomadki, bo osttanio kupuję tylko maty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu uwielbiam takie metaliczne pomadki <3

      Usuń
  4. Całkiem przyjemny kolorek. Łudząco przypomina mi pomadki Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie lubuję się w tego typu wykończeniu, ale kolor jest fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w ostatnim czasie bardzo polubiłam metaliczny efekt na ustach :D

      Usuń
  6. bardzo bym chciałą zobaczyć pomadkę na Tobie !

    OdpowiedzUsuń