Floslek Balance T-zone - seria do pielęgnacji twarzy z kwasami

19:34:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Cera mieszana, trądzikowa, bądź nadmiernie przetłuszczająca się to zmora niejednej osoby. Dziś chciałam zapoznać Was z kosmetykami, które skutecznie pomagają zwalczyć te wszystkie problemy, a mowa tu o serii kosmetyków Balance T-zone od Floslek KLIK. Zapraszam!



Gommage peeling z kwasami AHA




Gommage to ekspresowy peeling, który już po pierwszym użyciu głęboko oczyszcza, usuwa zrogowaciały naskórek i zmniejsza uczucie szorstkości. Skutecznie pielęgnuje skórę mieszaną, tłustą w strefie T (czoło, nos, broda) i często przesuszoną na policzkach. Regularnie stosowany odblokowuje i zmniejsza pory, redukuje natłuszczenie oraz poprawia kondycję skóry.

Peeling otrzymujemy w 125g opakowaniu. Ma on żelową konsystencję i jest bezbarwny. Wystarczy naprawdę niewielka ilość na pokrycie całej buzi. Muszę przyznać, że peeling robi swoją robotę. Po kilku sekundach masowania twarzy z jego pomocą, naskórek zaczyna niesamowicie się łuszczyć. Buzia pięknie się oczyszcza, staje się gładka w dotyku. Stosując go 2 razy w tygodniu efekt jest dla mnie świetny.

29,99zł/125ml

Glinka myjąca 2w1



Dwu funkcyjny preparat oczyszczająco-pielęgnacyjny do cery tłustej i mieszanej na twarz, szyję i dekolt. Codzienne mycie (1) daje efekt idealnie czystej i matowej skóry, a aplikacja w postaci maski (2) wygładza, detoksykuje i wyraźnie poprawia jej kondycję.

Glinka znajduje się w 125ml opakowaniu. Ma bardzo przyjemną konsystencję i lekko rudy kolor. Używałam jej na dwa sposoby: jako żel do mycia twarzy rano i wieczorem, a raz w tygodniu trzymałam ją ok 15 min na buzi jako maska. Glinka sprawdziła się w obu wersjach wspaniale. Po jej regularnym stosowaniu moja buzia stała się o wiele gładsza, oczyszczona i ładnie zmatowiona. 
39,99zł/125ml

Kremy do twarzy normalizujący oraz korygujący




Krem skutecznie pielęgnuje skórę mieszaną, tłustą w strefie T (czoło, nos, broda) i często przesuszoną na policzkach. Przywraca równowagę między przetłuszczającymi i przesuszającymi się partiami skóry oraz zapewnia optymalny poziom nawilżenia w obu strefach. Redukuje nadmiar sebum, chroni przed przesuszeniem i poprawia ogólny wygląd.

Krem na dzień znajduje się w 50ml opakowaniu. Bardzo go polubiłam przez swoje odżywcze działanie. Bardzo przyjemnie mi się go stosowało rano, ponieważ szybko się wchłaniał, nawilżał i świetnie sprawdzał się pod makijaż.

Krem na noc przypadł mi do gustu najmniej spośród całej czwórki. Dosyć mocno wysuszał mi skórę. Po jego użyciu była niesamowicie ściągnięta i aż wołała o jakiekolwiek nawilżenie. 
29,99zł/50ml


Znacie tą serię? Jakie macie o niej opinie?

7 komentarzy: