Denko#wrzesień oraz przegląd nowości + WYNIKI!

18:52:00 Szafa Zapachów 28 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z moimi wrześniowymi zużyciami oraz dawką nowości. Podam również zwycięzców konkursu, w którym do wygrania były kremy Pose :D Zapraszam!


1. Suchy szampon, Batiste - uwielbiam go, ma piękny, kwiatowy zapach, świetnie odświeża włosy :D

2. Szamapon restrukturyzujący, Equilibra - recenzja KLIK. Dla mnie zwykł przeciętniak.


3. Mydło w płynie mango&pomarańcza, Isana - coś pięknego! Zapach był prześliczny, mydło ładnie się pieniło i super myło ręce.

4. Mydło w płynie żurawinowa muffinka, Seyo - zapach był świetny, słodki, ciasteczkowy


5. Antyperspirant z ekstraktem z pereł, Nivea - mój ulubieniec. Próbowałam już wielu dezodorantów i antyperspirantów ale żaden tak dobrze sobie nie radził z ochroną. Dodatkowo ten kosmetyk ma cudowny zapach.

6. Pianka do golenia melon&pistacja, Venus - bardzo fajna pianka, często do niej wracam, ma przyjemną konsystencję i zapach.

7. Peeling do ciała żurawina, Joanna - wszystkim dobrze znany peeling. Ta wersja zapachowa może mnie nie powaliła ale na pewno była przyjemna :)


8. Żel pod prysznic brzoskwinia, Isana - fajnie mył, ładnie się pienił i przepięknie pachniał.

9. Kremowy żel pod prysznic pistacja&biała czekolada, Fresh Juice - recenzja KLIK. Żel był bardzo wydajny i pięknie pachniał.

10. Żel pod prysznic, Fa - Jakoś nie przypadł mi do gustu i troszkę się z nim męczyłam ;/


11. Tonik zwężający pory, Ziaja - bardzo lubię ten tonik, to już moja 3 lub 4 buteleczka. Fajnie odświeża, ładnie pachnie i pomaga mi w pielęgnacji cery trądzikowej.

12. Płyn micelarny + peeling do demakijażu, AA - recenzja KLIK. Coś strasznego! Płyn miał ostry zapach i był bardzo nieprzyjemny w użyciu ;/

13. Płyn micelarny, Mixa - recenzja KLIK. Płyn bardzo fajnie sobie radził z makijażem, ładnie pachniał lecz jego aplikacja była dosyć trudna ;/


14. Perfumetka Be Delicious Fresh Blossom, Perfumik - recenzja KLIK. Zapach był śliczny, świeży, kwiatowy :)



15. Tusz do rzęs - różowy jest firmy  nieznanej, ładnie podkręcał rzęsy

16. Tusz do rzęs, Eveline - recenzja KLIK. Mój ulubiony tusz. Ślicznie podkręcał rzęsy, dodawał objętości - jak najbardziej polecam :)


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - -

A teraz zapraszam na przegląd nowości!

Nowa współpraca z Wytwórnia Mydła
* masło do rąk i stóp truskawka z nutą mięty
* mus do ciała caffe latte
* proszek kąpielowy caffe latte
* półkula kąpielowa słodka truskawka
* mydło w kostce jedwab&śliwka



Współpraca ze Spa Domowe
*
Szampon do włosów La Manufacture en Provence
* Płyn micelarny Resibo
* Olej kokosowy Biotanic
* Kredka do ust Avril


Przypominam, że na hasło: blogging macie 8% rabatu na stronie Spa Domowe.


Współpraca z Zielony Kredens
* Miodowe mydło do ciała i włosów
* Masło do ciała pomarańcza
* Peeling do ciała 5 olejków
* Maska do twarzy głęboko oczyszczająca
* Szampon do włosów


Współpraca z Laboratorium Cosmeceuticum
Byłam bardzo zdziwiona, gdy firma sama się do mnie odezwała i zaproponowała współpracę :) Do testów otrzymałam:
* Krem do cery tłustej i trądzikowej
* Hydrolat oczarowy


Kontynuacja współpracy z Equilibra
* Szampon do włosów
* Olejek do włosów
* Szczotka do włosów
* Krem do rąk


Kontynuacja współpracy z Bielenda
* maseczki węglowe do twarzy


Na portalu Trusted Cosmetics udało mi się dostać do testów odżywek do paznokci.


Kupiłam sobie płynną matową pomadkę Golden Rose nr 04


Odkupiłam od pewnej dziewczyny dwie mgiełki
* Sweet summer kiss Bath&Body Works
* Cytryna&bazylia Yves Rocher


Skusiłam się również na paletkę cieni od Lovely


W Biedronce jakiś czas temu był szał na mydła w płynie za 3zł. Ja wybrałam wersję gruszka&śliwka


W Avonie kupiłam żel pod prysznic o zapachu mojito




Nie mogłam przejść obojętnie obok żelu pod prysznic o zapachu jeżyn <3


To jest na pewno mój najlepszy zakup tego miesiąca Zestaw do robienia hybryd! W końcu się na niego kusiłam. Kupiłam wszystko, co jest potrzebne do wykonania ślicznych paznokci:
* lampa UV 36W
* baza, top, lakiery Semilac nr 141, 101, 047, 083
* wzorniki, polniki, polerka
* poduszka pod dłoń
* waciki bezpyłkowe, patyczki bambusowe
* aceton, cleaner
* efekt syrenki, efekt lustra
* szablony do przedłużania

Dziś były pierwsze testy :)


 Ufff, to by były już wszystkie nowości :D A teraz czas na wyniki rozdania!
Tak, jak mówiłam wygrywają 3 osoby, a są to:

Bożena Osowiecka

zzabialychkartek

Paulina Lika


Gratuluję i proszę o kontakt na mojego mejla: emciechanska@gmail.com


28 komentarzy:

  1. Denko oszałamiające! :)
    Gratuluje zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Jestem i ja wśród wygranych :) Wspaniała wiadomość! Serdecznie dziękuję i bardzo, BARDZO się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam peeling żurawinowy, tonik i mgiełkę cytrynową;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam peeling żurawinowy, tonik i mgiełkę cytrynową;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zapachy isany jako produkty myjące uwielbiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo obszerne denko, mi we wrześniu udało się zużyć raptem 4 rzeczy więc znów zrobię denko z 2 miesięcy. Nowości bardzo interesujące i przyjemne, z tego co zauważyłam! :) Miałam mazidło konopne i hydrolat oczarowy - wpisy pojawiły się na moim blogu jakiś czas temu :) Dla zwycięzców gratulacje!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na urodzinowy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do cienie zajrzę w związku z recenzją i konkursem :)

      Usuń
  7. Po pierwsze: Co do produktów Mixa mam mieszane uczucia, ale akurat ten kosmetyk u mnie się sprawdził. Batiste wszyscy chwalą... a ja go nie znam (muszę w końcu to zmienić).
    Po drugie: Bardzo dziękuję! Najlepsza wiadomość w dniu dzisiejszym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj Batiste koniecznie! Co do konkursu gratulacje!:)

      Usuń
  8. Ładne denko :) i ciekawe współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci poszło zużywanie, uwielbiam Batiste!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :) wszystko, co chciałam zobaczyć w jednym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne denko i nowości, mydło z biedry miałam to samo, żel p/p Isany też zużyłam, całkiem fajne a z Avonu to chłodzące zostaw sobie na lato jeśli nie lubisz w chłodek takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zglosily sie wszystkie zwyciezczynie?

    OdpowiedzUsuń