Nawilżająca odżywka z olejkiem z alg, Laura Conti

00:13:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochane!
Pierwszy tydzień studiów już za mną :) Było trochę stresów ale ogólnie jestem bardzo zadowolona z życia studenckiego :D Dziś przychodzę do Was z recenzją odżywki do paznokci, która miała pojawić się w zeszłym tygodniu ale jakoś nie miałam czasu żeby coś naskrobać. Dziś nadrabiam wszystkie zaległości i serdecznie zapraszam Was na recenzję :)



Od producenta:
Nawilżająca odżywka do paznokci z olejkiem z alg - regeneruje suche, łamliwe paznokcie.
Odżywka w postaci lakieru doskonale przywiera do płytki paznokcia. Uelastycznia i nawilża paznokcie zmniejszając ich kruchość spowodowaną przesuszeniem.



Moja opinia:
Nawilżającą odżywkę do paznokci wygrałam na portalu Trusted Cosmetics. Odżywka od razu poszła w ruch. Po pierwsze strasznie spodobała mi się buteleczka z mrożonego szkła. Dodatkowo pojemność jest bardzo duża, bo aż 12ml. Sądzę, że starczy mi na długo :) Jestem strasznie zadowolona z działania tej odżywki. Moje paznokcie mają tendencje do łamania się i rozdwajania. Po jej regularnym stosowaniu mogę powiedzieć, że ich kondycja znacznie się poprawiła. Oczywiście, nadal niektóre paznokcie się rozdwajają ale widzę znaczną poprawę w wyglądzie płytki i jej twardości. Odżywkę stosuję zazwyczaj jako podkład pod kolor. Dzięki temu dodatkowo zabezpiecza moje paznokcie przed różnymi przebarwieniami. Jak najbardziej polecam ją każdemu ze słabymi paznokciami!



Koszt takiej odzywki to ok 7zł/12ml. Myślę, że jest to dobra cena :)


10 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z Laura Conti, ale u mnie zwykle tego typu preparaty działają tylko w czasie stosowania :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe... W sumie cena rewelacyjna jeśli chodzi o taką pojemność. I tu właśnie pojawiają się wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywki tej marki w zapasach, ale pewnie jeszcze trochę będą musiały poczekać na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno już nie używałam żadnej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna cena jak na taką dużą buteleczkę :) Zainteresowałaś mnie tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też w całym tym zabieganiu na studiach noszę tylko odżywkę z semilaca, ale przynajmniej moje pazurki są wzmocnione jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń