Ubrania z Femme Luxe

23:33:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam Wam pokazać moje drugie zamówienie ze strony Femme Luxe. Skusiłam się na cztery ubrania, które są świetnej jakości, a także są bardzo dobrze wykonane. 



Na początek chciałam Wam pokazać beżowe spodnie, które świetnie sprawdzą się na wiosnę/lato. Są zrobione z fajnego materiału, posiadają kieszenie i wyglądem trochę przypominają kowbojki. Dobrałam do nich biały T-shirt z napisem Paradise. Myślę, że całość wygląda razem bardzo fajnie. 



Zdecydowałam się też na oliwkowy T-shirt z dekoltem V. Bluzeczka fajnie się nosi i jest zrobiona z przyjemnego materiału. 



Ostatnią już rzeczą, na którą się zdecydowałam jest pomarańczowy zestaw dresowy. Jest on zrobiony z dosyć cienkiego materiału, więc fajnie sprawdza się nawet w ciepłe dni. Jest bardzo wygodny i super się nosi.

Coś Wam wpadło w oko?

4 komentarze: