Denko oraz przegląd nowości

23:22:00 Szafa Zapachów 19 Comments

Hej kochani!
Nie było mnie tu jakiś czas z powodów osobistych. Dziś czas powoli do Was wrócić. Nazbierało się u mnie trochę zużyć kosmetycznych z ostatnich dwóch miesięcy, a także przybyło mi trochę nowości, więc jeśli jesteście ciekawi moich zapasów kosmetycznych, zapraszam dalej!

1. Ochronny krem do rąk malina&kolendra, Eveline - krem miał bardzo przyjemny zapach, a do tego ładnie nawilżał dłonie

2. Regenerujący krem-opatrunek do rąk SOS, Eveline - jaki ten krem był świetny! Wspaniale nawilżał i łagodził wszelkie podrażnienia <3

3. Bananowy krem do rąk, Avon - krem miał bardzo przyjemny zapach i całkiem fajnie nawilżał

4. Krem do stóp, Evree - bardzo lubię ich kremy do stóp, bo naprawdę świetnie nawilżają, a do tego pięknie pachną <3

5. Zmywacz lakieru hybrydowego, Laura Conti - zmywacz świetnie sobie radził ze zdjęciem hybryd. Recenzja KLIK

6. Podkład, Eveline - jeden z moich ulubionych podkładów. Świetnie wtapia się w cerę, długo się na niej utrzymuje i co najważniejsze cera się po nim nie świeci

7. Pomadka do ust Bebe, Nivea - obie pomadki świetnie się u mnie sprawdziły. Dobrze nawilżały i wygładzały usta


8. Krem do ciała, Dove - krem miał śliczny, delikatny zapach. Szybko się wchłaniał, jednak średnio nawilżał

9. Waniliowy balsam do ciała - balsam miał przyjemny zapach wanilii, szybko się wchłaniał i ładnie nawilżał

10. Kojący balsam emolientowy, Bioderma - balsam był całkowicie bezzapachowy. Świetnie nawilżał i koił suchą skórę. Recenzja KLIK

11. Kremy do twarzy na dzień i na noc, BioDermic - kremy naprawdę świetnie się u mnie sprawdziły. Super nawilżały i wygładzały buzię. Jeśli zużyję wszystkie moje zapasy, to chętnie sięgnę po pełnowymiarowe opakowania. 

12. Peeling do twarzy Kiwi, BeBeauty - peeling fajnie oczyszczał buzię i do tego przyjemnie pachniał

13. Kojąca maseczka do twarzy z różową glinką, Beauty Formulas - maseczka świetnie oczyszczała, jednak troszkę mnie podrażniła. Recenzja KLIK

14. Płyn do demakijażu oczu, Isana - bardzo lubię ten płyn, bo świetnie zmywa makijaż, a do tego nie podrażnia 

15. Tonik odświeżający, Nivea - tonik był takim przeciętniakiem, nie zrobił mi nic złego, ale tez nie był jakiś świetny

16. Maseczka wygładzająca biała glinka, BeBeauty - maseczka troszkę wysuszyła mi cerę, jednak efekt oczyszczenia był super

17. Żel pod prysznic rabarbar&czarna porzeczka, Yves Rocher - żel ładnie się pienił, dobrze mył, jednak jego zapach średnio mi się podobał. Był praktycznie niewyczuwalny

18. Waniliowy żel pod prysznic - żel był bardzo gęsty, ładnie się pienił i ślicznie pachniał

19. Balsam do ciała pod prysznic, Avon - balsam był świetną alternatywą dla leniwych. Kiedy nie chciało mi się balsamować ciała, to myłam się tym balsamem i głębokie nawilżenie miałam gwarantowane

20. Żel pod prysznic i do kąpieli, Nutka - żel fajnie nawilżał skórę, był dla niej bardzo delikatny i dobrze mył


21. Kokosowe mydło do rąk, Palmolive - mydełko ślicznie pachniało i ładnie się pieniło

22. Mydło do rąk, Isana - mydełko było bezzapachowe, więc trochę się na nim zawiodłam. Tak czy siak dobrze  myło i nie podrażniało

23. Mydło do rąk Kwiat Migdału, Cien - mydełko bardzo ładnie pachniało, jednak było strasznie niewydajne przez swoją rzadką konsystencję


24. Nawilżający szampon i odżywka, Alterra -  ten zestaw kompletnie się u mnie nie sprawdził. Miałam po nim bardzo suche i pozbawione życia włosy

25. Odżywka do włosów suchych i zniszczonych, O'Herbal - odżywka sprawdziła się u mnie świetnie. Bardzo ładnie nawilżyła i wygładziła moje włosy, a do tego pozostawiła na nich śliczny zapach

26. Szampon micelarny, Vis Plantis - szampon sprawdził się u mnie super. Był bardzo delikatny dla włosów, ładnie je oczyszczał i pięknie pachniał

27. Szampon do włosów suchych i pozbawionych blasku, Isana - szampon miał bardzo przyjemny zapach, dobrze mył i ładnie się pienił

28. Suchy szampon, Batiste - uwielbiam ten produkt i zawsze będę do niego wracać. Szampon świetnie odświeża i unosi u nasady włosy


29. Chusteczki do higieny intymnej, Facelle - fajny produkt na różne wyjazdy

30. Antyperspirant w sztyfcie, Lady Speed Stick - dawno nie używałam takich produktów w sztyfcie, ale z chęcią do nich wrócę. Antyperspirant był świetny! Wspaniale chronił i dawał duży komfort przez cały dzień

31. Peeling kawowy, Nacomi - peeling naprawdę ładnie oczyszczał skórę, a do tego pięknie pachniał kawą

32. Płyn do kąpieli Goodbye Tension, Avon - płyny z Avonu to moi ulubieńcy. Robią mnóstwo piany i fajnie pielęgnują skórę. Ten konkretny miał lekko męski, orzeźwiający zapach, przez co lepiej sprawdzał się u mnie w cieplejsze dni 


33. Olejek ze słodkiej pomarańczy, CosmoSPA - zapach tego olejku świetnie relaksował po ciężkim dniu, a przy tym nie był duszący

34. Woda perfumowana Rare Flowers Night Orchid, Avon - zapach tej wody był naprawdę piękny. Elegancki, zmysłowy i bardzo głęboki <3 Recenzja KLIK

35. Próbka zapachu Mon Rouge, Yves Rocher - Ale to był śliczny zapach <3 Był bardzo mocny, słodki i niezwykle kobiecy

36. Wosk zapachowy Spiced White Cocoa, Yankee Candle - wosk średnio mi się podobał. Ciężko było mi w nim znaleźć jakiś konkretny aromat. Opisałabym go po prostu jako bardzo słodki


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A teraz czas na przegląd nowości!




W ciągu ostatnich 2 miesięcy odwiedziłam Rossmann kilka razy. Kupiłam:
- krem do rąk, Neutrogena
- antyperspirant, Lady Speed Stick
- jagodowy balsam do ciała, Eos
- kokosowy peeling do ciała w saszetce, Eveline
- 6 maseczek do twarzy w saszetce z serii Crystal Glow - za jakiś czas pojawią się ich recenzje
- oliwkowe mydło do rąk
- żel pod prysznic migdał&wanilia, Isana
- zestaw świeczek o zapachu mango



Na stronie Goodies wymieniłam swoje zebrane punkty na 4 woski i 2 kosmetyki do ciała firmy Organique o zapachu mango: piankę do mycia ciała oraz masło do ciała.



Od firmy Laura Conti otrzymałam 3 pomadki do ust, w świetnych, eco opakowaniach. Zapachy są następujące: miód, bursztyn oraz olej konopny. Każda pomadka ma naprawdę piękny zapach i design. Dodatkowo firma zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie dodatkiem który znalazłam w paczuszce - skarpetki! Ale nie byle jakie! Każda skarpetka jest inna, w innym kolorze ale nawiązująca do balsamów do ust <3



Będąc w Leclercu na szybko wrzuciłam do koszyka plastry do depilacji Veet oraz peeling do ciała z kruszonymi muszlami Ziaji



Od firmy Farmapol otrzymałam dwa kremy do stóp z serii PodoCrem
 


Korzystając z listopadowej ulotki Yves Rocher kupiłam szampon&żel pod prysznic Monoi oraz żel pod prysznic Zimowa Szarlotka, a dostałam dwa zestawy składające się z żelu pod prysznic, kremu do rąk o pięknym  zapachu Leśne Jagody

W tym roku kupiłam dwa kalendarze adwentowe, jeden kosmetyczny, a drugi herbaciany.
Postawiłam na kalendarz z Sylveco, który z dnia na dzień coraz bardziej mnie sobą zachwyca. Natomiast jeśli chodzi o herbaciany kalendarz to zdecydowałam się na ten od Irving - ich herbatki są przepyszne <3 

Dodatkowo żeby pozostać w temacie herbat to kupiłam również zestaw świątecznych herbat od Irving <3 

Na stronie Nivea.pl udało mi się wygrać szczoteczkę do mycia twarzy <3

W ostatnim czasie w moje ręce wpadła też mgiełka do ciała Cherry Blossom firmy Nou. Jej zapach jest naprawdę piękny.



Kiedy zobaczyłam świąteczne zapachy od Yankee Candle w Rossmannie to wiedziałam, że musze je mieć. Kupiłam sobie zestaw czterech samplerów o zapachach: 
- winter woods
- jasmine&cashmere
- glistening christmas 
- holiday magic 


Na koniec chciałam Wam pokazać dwie pary kolczyków, które przyszły do mnie z AliExpress. Każda z par pięknie się prezentuje na uszach

Wpadło Wam coś w oko?


19 komentarzy:

  1. Dużo się tego nazbierało - zarówno w denku jak i w nowościach. Na pewno wypróbuję kokosowe mydło Palmolive. Kocham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże denko, dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I denko i nowości jak zwykle na bogato :) Dawno nie kupowałam nic w Yves Rocher... muszę nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo produktów z denka sama miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam denko! Zakupy też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten ochronny krem do rąk z Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeej ile tego! Gratulacje <33


    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jak sporo nowości tak denko jest imponujące! ale bym się jarała z wyrzucenia aż tylu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze czuję dużą satysfakcję jak pozbywam się tylu kosmetyków :D

      Usuń