Femme Luxe - pierwsze zamówienie

20:16:00 Szafa Zapachów 10 Comments


 Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z czymś nowym, mianowicie chciałam Wam pokazać kilka ciuszków od Femme Luxe. Jest to moje pierwsze zamówienie u nich i powiem Wam, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Ubrania są super jakości, ich wykonanie nie pozostawiaja sobie nic do zarzucenia. 



Pierwsza rzecz, którą sobie wybrałam to piękna sukienka na jedno ramię w kolorze czerwonego wina. Sukienka ma bardzo gruby materiał, więc lepiej sprawdzi się w chłodniejsze dni. Dodatkowo sięga lekko za kolano, więc zyskuje na elegancji. Dla mnie jest przepiękna <3





Kolejna sukienka również w kolorze czerwonego wina. Można ją nosić na dwa sposoby: zsuniętą na ramiona lub nie. Obie opcje wyglądają ślicznie. Dodatkowo sukienka posiada efektowne rękawy, które widać na zdjęciu. Do sukienki został dołączony pasek. Na zdjęciach pokazałam Wam jak się prezentuje z i bez niego. Tak jak jej poprzedniczka, jest zrobiona z grubego materiału, a więc lepiej się sprawdzi w chłodniejsze dni.




Trzecią rzeczą na którą się zdecydowałam jest komplet szarych dresów. Jest to bardzo wygodny strój do chodzenia po domu, do ćwiczeń, czy do wyjścia z psem. Dół dresu jest zwężany i przypomina legginsy, natomiast góra to taka klasyczna bluza zakładana przez głowę.




Ostatnią już rzeczą z mojego zamówienia jest komplet czarnych dresów. Tutaj zestaw trochę różni się od szarej wersji. Materiał jest bardziej śliski i błyszczący, dół to klasyczne legginsy, natomiast góra to fajna bluza z dekoltem w serek.

Coś Wam wpadło w oko?

10 komentarzy: